۵۳۰۷۰۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

طنز؛ هواداران مونیکا بلوچی در ستاد قالیباف

امروز دیگه وارد هفته آخر پیش از انتخابات شدیم و فضای کشور یه جوری سیاسیه که میری بقالی، میگی: این ماستا چند؟ اول می‌پرسه به کی رای میدی، بعد متناسب با زاویه‌ای که کاندیدای مورد‌نظرت با کاندیدای مورد نظر خودش داره....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

امروز دیگه وارد هفته آخر پیش از انتخابات شدیم و فضای کشور یه جوری سیاسیه که میری بقالی، میگی: این ماستا چند؟ اول می‌پرسه به کی رای میدی، بعد متناسب با زاویه‌ای که کاندیدای مورد‌نظرت با کاندیدای مورد نظر خودش داره عدد اعلام میکنه. حتی نرخ پول گرفتن دم در توالت عمومی پارک هم تغییر کرده و اگه کاندیدای مورد نظر شما بیشتر از بقیه به کیفیت گلکاری و رشد گیاهان توی پارک کمک کنه، اصلا نمیخواد پول بدین. اما قضیه به اینجا ختم نمیشه و علاوه بر هنرمندها، ورزشکاران، دانشمندان و نخبگان داخلی، بعضی از چهره‌های مطرح خارجی هم ممکنه حمایت خودشونو از کاندیداها اعلام کنن. حالا اینکه به اونا چه ربطی داره بر ما پوشیده است، ولی مدیونین اگه فکر کنین روی رای دادن یا ندادن مردم به یه کاندیدا تاثیرگذاره. چند تا از این حمایت‌های احتمالی رو در ادامه میاریم که ببینید چقدر تاثیرگذاره!

حمایت پی‌یِر لوئیجی کولینا از قالیباف: کولینا، پیشکسوت داوری ایتالیا با ذکر این نکته که «هم خوشگله هم بوره» از قالیباف حمایت میکنه. هوادارای فوتبال ایتالیا، توتی، بوفون، پیتزا و مونیکا بلوچی و سایر افرادی که کیفیت بصری براشون مهم‌ترین پارامتر مدیریتی در اداره کشور محسوب میشه هم پیرو این جهت گیری از قالیباف حمایت می‌کنن و فقط طرفدارای مونیکا بلوچی ۲۰ درصد میذارن رو رای‌های آقای قالیباف. اما کسایی که فوتبال تدافعی رو قبول ندارن و معتقدن یوونتوس هم شانسی رسیده به فینال چمپیونزلیگ رای‌شون رو از قالیباف برمیدارن.

حمایت مایکل فلپس از میرسلیم: مایکل فلپس به‌خاطر تجربیات ارزشمند میرسلیم در زمینه شنا و این چیزا ازش حمایت میکنه. این باعث میشه همه مدال آوران المپیک که فلپس ازشون بیشتر مدال آورده حسادت‌شون گل کنه و ضد‌ میرسلیم تبلیغ کنن. در عوض شرکت جیورجیو آرمانی نه تنها از میرسلیم حمایت میکنه، بلکه یه کارت چهار ساله استفاده رایگان از محصولاتش رو هم به این کاندیدا اهدا میکنه، ولی میرسلیم که معتقد به تولیدات داخله، میره سراغ همون تولیدی جورابدوزان و شرکا.

ویدیوی رابرت دنیرو در حمایت از جهانگیری: دنیرو که برای انتخابات آمریکا هم ویدیو داده بود، با ذکر این نکته که «بدون هیچ دلیلی، رای میدم به جهانگیری» یه ویدیوی دیگه منتشر میکنه و اولش چهارتا فحش به ترامپ میده، بعد از جهانگیری حمایت میکنه. دیگه موضع‌گیری کل طرفدارای سینما هم مشخصه.

حمایت انجمن سازندگان بازی‌های رایانه‌ای از رئیسی: انجمن سازندگان بازی‌های رایانه‌ای، به‌خصوص بازی‌های اکشن مثل سوپرماریو از رئیسی حمایت میکنن. دلیل خاصی هم نداره، دلشون خواسته حمایت کنن.

درباره روحانی هم اصلا بحث حمایت سلبریتی‌های کشورهای همسایه، غربی، شرقی و بقیه سیارات مطرح نیست. فقط تنها درخواست‌مون از عزیزان اینه که بنرهای ایشون رو پاره نکنن و نریزن تو ستادهاشون شیشه‌ها رو نیارن پایین. روی سخن‌مون هم با عزیزان سیارات دیگه است، چون قطعا تو کشور ما کسی از این کارها نمیکنه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاراگراف آخر عااااااااااااااااالییییییییییییییی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج