۵۳۰۸۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آینده‌ای نامعلوم در انتظار سازندگان هیتمن

شرکت اسکوئرانکیس خبر داده است که می‌خواهد استودیوی بازی‌سازی IO Interactive را بفروشد. استودیوی بازی‌سازی IO Interactive سازنده‌ی مجموعه بازی‌های هیتمن است. طبق خبری که اسکوئر انیکس منتشر کرده، آن‌ها به دنبال خریدارهای احتمالی برای استودیوی IO Interactive هستند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت اسکوئرانکیس خبر داده است که می‌خواهد استودیوی بازی‌سازی IO Interactive را بفروشد. استودیوی بازی‌سازی IO Interactive سازنده‌ی مجموعه بازی‌های هیتمن است. طبق خبری که اسکوئر انیکس منتشر کرده، آن‌ها به دنبال خریدارهای احتمالی برای استودیوی IO Interactive هستند.
آینده‌ای نامعلوم در انتظار سازندگان هیتمن

در بیانیه‌ی اسکوئر انیکس که به همراه گزارش سال مالی ۲۰۱۷ این شرکت منتشر شده، آمده است: "اسکوئر انیکس تصمیم گرفته است تا پشتیبانی از شرکت IO Interactive را رها کند." طبق گفته‌ی اسکوئر انیکس سرمایه‌گذاری روی استودیوی سازنده‌ی هیتمن ضرری برابر با ۴۹۸۹ میلیارد ین (حدودا ۴۳ میلیون دلار) را برای این شرکت نتیجه داده است.

آخرین بازی استودیوی IO Interactive یعنی بازی «هیتمن» (Hitman) نه تنها از سوی منتقدان، بلکه از سوی بازی‌کننده‌ها هم حسابی تحویل گرفته شده است.
آینده‌ای نامعلوم در انتظار سازندگان هیتمن

اسکوئر انیکس می‌گوید که نمی‌خواهد استودیوی IO Interactive تعطیل شود و به همین دلیل مشغول مذاکره با چند سرمایه‌گذار دیگر برای زنده نگه داشتن این استودیو است.

آخرین بازی استودیوی IO Interactive یعنی بازی «هیتمن» (Hitman) نه تنها از سوی منتقدان، بلکه از سوی بازی‌کننده‌ها هم حسابی تحویل گرفته شده است؛ طوری که بسیاری از افراد می‌گویند هیتمن جدید، بهترین قسمت این مجموعه بازی‌ها است و حتی از Hitman: Blood Money هم بالاتر قرار می‌گیرد.

تصور می‌کنیم مقاومت استودیوی IO Interactive شرکت اسکوئر انیکس را مجبور کرده تا پشتیبانی از این شرکت را رها کند. چون برای مثال استودیوی Eidos Interactive که بازی Deus Ex: Mankind Divided را ساخته است، با اینکه بازی خوبش فروش چندانی نداشته، اما هنوز هم به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های اسکوئر به فعالیت خودش ادامه می‌دهد؛ طوری که طبق شایعات، Eidos قرار است توم ریدر بعدی و یک بازی بر اساس Guardians of the Galaxy برای اسکوئر انیکس بسازد.

استودیوی بازی‌سازی IO Interactive هم می‌توانست مثل Eidos، کار روی مجموعه برنامه‌های خودش را کنار بگذارد و احتمالا روی بازی‌های دیگری کار کند، اما تصور می‌کنیم این اتفاق نیافتاده باشد.

به غیر از مجموعه بازی‌های هیتمن، IO Interactive هم‌چنین بازی‌های Kane & Lynch و Mini Ninjas را ساخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج