۵۳۰۸۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مهم‌ترین رخدادهای کنفرانس مایکروسافت ۲۰۱۷

کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به Build ۲۰۱۷ در سیاتل برگزار شد و مهم‌ترین رونمایی ویندوز ۱۰ با ساختاری جدید بود (Windows ۱۰ Fall Creators Update) که در پاییز به‌عنوان آپدیت عمده راهی بازار می‌شود.

خبرآنلاین: کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به Build ۲۰۱۷ در سیاتل برگزار شد و مهم‌ترین رونمایی ویندوز ۱۰ با ساختاری جدید بود (Windows ۱۰ Fall Creators Update) که در پاییز به‌عنوان آپدیت عمده راهی بازار می‌شود.
مهم‌ترین رخدادهای کنفرانس مایکروسافت 2017

توسعه‌دهندگان ویندوز، امسال با توسعه استراتژی ویندوز روی همه پلتفرمها ازجمله اندروید و آی او ای در کنار لینوکس مواجه شدند که نشان داد مدیران اجرایی قصد دارند ویندوز را بدون دیوارکشی روی همه سیتسم عامل‌ها توسعه دهند.

همان‌طور که گفته شد نسخه بعدی ویندوز Windows ۱۰ Fall Creators Update است که بر مبنای سیستم دیزاین فلوئنت توسعه‌یافته است. لازم به یادآوری است طراحی ویندوز از روی مترو به‌سوی پروژه نئون رفته و سپس فلوئنت به‌صورت تثبیت‌شده در این کنفرانس با ویژگی‌های خاص رونمایی شد تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های خود را بر این اساس تولید و توزیع کنند.

قابلیت Microsoft Graph نیز در بیلد ۲۰۱۷ رونمایی شد تا ادیت عکس و متن و ویدئو از روی پی سی آغازشده و در اندروید و آی او اس ادامه یابد. درواقع کاربر ادامه کار خود را روی سایر ابزارهای غیر ویندوزی می‌دهد.
مهم‌ترین رخدادهای کنفرانس مایکروسافت 2017

اما Windows Story Remix اجازه ادیت تصاویر و ویدئوها به‌صورت سه بعدی را بر اساس عناصر واقعیت مجازی می‌دهد.

«کلیپ بورد» یونیورسال بر مبنای کلود، رونمایی شده در بلید ۲۰۱۷ ، اجازه کپی یا کات از روی ویندوز و پیست روی ابزار غیر ویندوزی را می‌دهد.

خبر بعدی ورود آی تیونز به‌صورت مستقل روی فروشگاه ویندوز است که همگان را خوشحال کرد و شایعات مبنی بر عدم رسیدگی مایکروسافت برای توسعه فروشگاه اختصاصی ویندوز را کم‌رنگ کرد. با ورود آی تیونز شاهد حضور اپ های قدرتمند دیگری به فروشگاه ویندوز خواهیم بود تا این فروشگاه غنی‌تر از گذشته شود.

توسعه قلم دیجیتال روی ویندوز ۱۰ از دیگر رونمایی‌های بیلد ۲۰۱۷ بود که اجازه نوشتن در هر قسمت از صفحه ویندوز را به کاربر می‌دهد.

تزریق باینری‌های لینوکس به فروشگاه ویندوز از سوی مایکروسافت تحول عمده دیگری بود که در بیلد ۲۰۱۷ رونمایی شد تا توسعه‌دهندگان قادر به اجرای کامندهای لینوکس بر اساس اوپن سوزه، اوبونتو و فدورا روی اپلیکیشن های ویندوزی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج