۵۳۰۹۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

احمد توکلی:

از گران شدن قیمت حامل‌های انرژی متاسفم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه متاسفم از اینکه می خواهیم ۳۰ درصد قیمتهای حاملهای انرژی را گران کنیم گفت: وقتی وسط راه هستیم و از طرفی بخشی از مسیر را دولت غلط پیموده است چاره ایی جز وصله و پینه نداشتیم.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه متاسفم از اینکه می خواهیم ۳۰ درصد قیمتهای حاملهای انرژی را گران کنیم گفت: وقتی وسط راه هستیم و از طرفی بخشی از مسیر را دولت غلط پیموده است چاره ایی جز وصله و پینه نداشتیم.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که ظاهرا دولت نسبت به مصوبه اخیر مجلس در خصوص هدفمندی یارانه ها و همچنین افزایش قیمت حاملهای انرژی انتقاد دارد، گفت: دولت پیش از این می گفت با درآمد سالیانه ۱۲۰ هزار میلیارد دلار می خواهد قیمتهای حاملهای انرژی را ۴ برابر کند که ما در مجلس با این تصمیم مخالفت کردیم و گفتیم کشور تحمل ۴ برابر کردن حاملهای انرژی را ندارد.

وی افزود: با تصویب مجلس از ۵۰ هزار میلیارد دلار ۴۱ هزار میلیارد به خانوارد تعلق می گیرد و ۹ هزار میلیارد دیگر ۵ هزار میلیارد تومان مجدد به واسطه بهداشت و درمان دوباره به مردم بر می گردد و ۴ هزار میلیارد دیگر نیز سهم تولید می شود تا اشتغال در کشور از بین نرود.

توکلی در پاسخ به این سوال که ظاهرا دولت مخالف افزایش قیمتهای حاملهای انرژی با این رقمی که مجلس مصوب کرده می باشد و معتقد است در جامعه با این اقدام شوک ایجاد می شود گفت: باید از دولت پرسید چطور زمانی که می خواستند قیمتهای حاملهای انرژی را ۴ برابر کنند شوک ایجاد نمی شد حالا که می خواهند تنها ۳۰ درص یعنی یک سوم افزایش یابد به جامعه شوک وارد می شود؟

نماینده مردم تهران در پایان خاطر نشان کرد: البته خود من متاسفم از این که همین مقدار قیمت حاملهای انرژی می خواهد گران شود اما وقتی وسط راه هستیم و از طرفی بخشی از مسیر را دولت غلط پیموده است چاره ای جز وصله و پینه نداشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس س س

      30 در صد مال بعد از عید هست . در صد قبل از عید رو هم باهاش جمع بزنید که به تاسفتون بیشتر بشه و هم یه آمار دقیق رو داده باشید.

    • عمو یادگار

      ببخشید 120هزارمیلیارددلار ان هم توایران نکنه مجلس ما داردبودجه امریکاراتصویب می کند...

    • babak

      بنازم این کشورداری رو که حالا اقتصادش نیازبه وصله وپینه داره ، همه نمایندگان این حقیقت تلخ رو می دونند همه دولتمردها این واقعیت رو درک میکنند اما اشخاصی مثل آقای توکلی فقط جرات ابرازاونها رو دارند و مابقی به ظاهر میگن همه چی آرومه دوشواری نداریم... آقایان لطفا ازخواب بلند شید مردم برای یک لقمه نون کارهایی میکنن که به فکرتون هم نمی رسه، بنزین گرون شه تمام اجناس وکالاها گرونتر میشه حالا پیدا کن پرتغال فروش یابازرسین سازمان حمایت از مصرف کننده را.

    • افشار

      آخرش دلار،تومان،ریال >چی ؟؟؟؟؟ متن رو یه بار دیگه بخونید

    • بدون نام

      به جای تاسف ی حرکتی به خودتون بدید بد نیست ...همه مسئولان ....سانسور...

    • آرش

      من هم متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج