۵۳۱۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

فریدون عباسی:

احمدی نژاد، اطلاعی از پرونده هسته ای نداشت

رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: احمدی‌نژاد پیش از رییس جمهور شدن هیچ اطلاعی از پرونده هسته‌ای نداشت.

خبرگزاری ایلنا: فریدون عباسی در گردهمایی نخبگان اقتصادی،سیاسی و فرهنگی حامی حجت‌الاسلام رییسی که در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، با قرائت نامه‌ای خطاب به ریسی گفت: آنها معتقدند مسائل هسته‌ای سایه جنگ را بر سر ایران آورد. اینها خدا را فراموش کرده و گفتند ما جنگ را از سر شما بردیم. در سال ۸۲ رییس دولت‌های نهم و دهم هیچ اطلاعی از پرونده هسته‌ای ایران نداشت. او شهردار بود و نمی‌دانست چه خبر است. ما در همان سال ۸۲ با سه کشور اروپایی مذاکره داشتیم. این مذاکره را همان گروه مذاکره کننده سال ۹۲ انجام و همه چیز را واگذار کردند.

رییس سابق سازمان انرژی اتمی ادامه داد: آژانس مشکل خود با ایران را از سال ۸۲ می‌داند. اگر اتفاقی افتاده شما خلاف کردید. چه ربطی به دولت نهم و دهم دارد؟ شما خلاف کردید و باید پاسخ دهید. شما برای همیشه باید از صحنه سیاسی کشور حذف شوید و اگر اشکالی در کارتان نبوده چرا مانند دولتهای نهم و دهم و دبیر شورای امنیت ملی ایستادگی نکردید و دستاوردهای جوانان را به شکلات گاز زده فروختید.

او با بیان اینکه آنها دچار توهم واهی شده اند گفت: اینکه می‌گویند کسی را از سازمان انرژی اتمی اخراج نکرده‌اند، دروغ است. همه مهره‌های کلیدی را از کار بیکار کردند.

عباسی با اشاره به آموزش عالی کشور خاطرنشان کرد: می‌دانید دولت یازدهم باآموزش عالی چه کرده است؟ آموزش عالی سهم یک جریان فکری خاص شده و به امان خدا رها شده است. ما چوبی از این دولت یازدهم خواهیم خورد که تا بیست سال آینده ادامه دارد. اگر مدیران متعهد امروز تربیت نشوند قطعا ضربه بزرگی در آینده خواهیم خورد.

رییس سابق سازمان انرژی اتمی اظهار کرد:‌ در دولت نهم جلوی رشد این تفکر در دانشگاه گرفته شد تا برای خود نیرو تربیت نکنند اما بدانید ریشه تحریم در فتنه ۸۸ بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      آخرش چی شد؟ احمدی نژاد یک شهردار بود که از پرونده ی هسته‌ای هیچ اطلاعی نداشت, یا کسی بود که برخلاف دکتر روحانی ایستادگی کرد؟ چند چندین با خودتون...؟!

    • علی ع

      عده‌ای می‌گویند بابت آن ۸ سال ( دولت نهم و دهم) کشور ۸۰ سال به عقب برگشته ؟! الان هم که این آقا میگه با این دولت ۲۰ سال عقب گرد داریم !
      خدا به ماخیر کند همه جای دنیا دولت ها کشور شأن را جلو می برند در ایران برعکسه

    • بدون نام

      احسنت این دولت می خواهد هرچه جوانان ما کاشته ان انچه شهدای ما به خاطر ان جان خود را از دست داده است همه را یکجا بر باد دهد هرکس ته دلش یه اعتقادی کوچک به خون شهدا دارد باید امروز هوشیار باشد استکبار اگر دلش برای مردم ایرا می‌سوخت در رمان شاه وًضیعت اقتصادی ملت را خوب میکرد اگر میخواهید فرا روز قیامت جلو شهدا سر افکنده نباشد بیدار باشید با فساد مبارزه کنید به داد مردم مظلوم برسید که انها به پا خاستن انقلاب کردن اگر امروز کسی مسولیت دارد درآمد خوبی دارد باید بداند که مسولیت امروز او نتیجه کار مستضعفان وخون شهداست دنیا بالاخره به پایان خواهد رسید همانطوری که خیلیها امدن رفتن ما نیر خواهیم رفت انشالله که هممون پیش خدا و شهدای انقلاب رو سفید باشیم رنده باد ایران زنده باد مردم ایران

    • شهرام

      اون بنده خدا از هیچی اطلاع نداشت.

    • محمد

      خودت فهمیدی چی گفتی هم از احمدی هم روحانی پس کی خوب بود تو که تو آژانس همه کاره بودی چه غلطی کزدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج