۵۳۱۰۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توقف دورتموند در خانه آگزبورگ

دروتموند نتوانست در خانه آگزبورگ به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست یابد تا امیدهای نایب قهرمانی این تیم بر باد رود.

ورزش سه: دروتموند نتوانست در خانه آگزبورگ به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست یابد تا امیدهای نایب قهرمانی این تیم بر باد رود.
دورتموند برای حفظ اندک امید خود برای رسیدن به رتبه دوم، باید از سد اگزبورگ می گذشت
در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. در دقیقه ۱۳ مارکو رویس نفوذ خوبی به درون محوطه جریمه انجام داد و دورتموند در حال دستیابی به یک موقعیت خطرناک بود اما در نهایت توپ از دست رفت.
در دقیقه ۱۷، آلفرد در مقابل دروازه دورتموند صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط بورکی مهار شد تا بخت خوبی آگزبورگ از دست برود.
اما در نهایت در دقیقه ۲۹ آگزبورگ به گل رسید. فیلیپه مکس از راه دور اقدام به ضربه زدن کرد که توسط بورکی مهار شد اما در برگشت و با تیزهوشی و ضربه نهایی آلفرد، آگزبورگ به گل اول دست یافت.
بعد از دریافت گل، شاگردان توخل تلاش زیادی برای جبران انجام دادند و موفق شدند خیلی سریع به گل برسند. با ارسال زمینی کاگاوا، اوبامیانگ موفق شد با ضربه ای دقیق در دهانه دروازه بازی را به تساوی بکشند.
توقف دورتموند در خانه آگزبورگ

در ادامه، زنبورها تلاش زیادی برای زدن گل برتری در نیمه اول داشتند و چند بار توسط رویس و دمبله دروازه حریف را تهدید کردند که سرانجامی نداشت و نیمه اول با همان تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم و روی حرکت اوبامیانگ، دورتموند باز هم روی دروازه حریف خطرساز شد اما مدافعان آگزبورگ در آخرین لحظه دروازه را نجات دادند.
در دقیقه ۵۴، دمبله با ضربه ای والی دروازه حریف را تهدید کرد که سنگربان آگزبورگ واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه ۷۰، گوئررو فرصت بسیار خوبی برای زدن گل برتری داشت اما ضربه او در آخرین لحظه به مدافعان برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.
در دقیقه ۷۴، اشملزر از راه دور شانس خود را امتحان کرد اما از هم سنگربان آگزبورگ واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه ۸۳، رویس فرصت بسیار خوبی برای زدن گل برتری داشت اما ضربه او نیز راهی به چارچوب نیافت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج