۵۳۱۰۳۰
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

رئیسی: سینه من مخزن اسرار است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سینه من پر از اسرار است اگر باشد لب به سخن بگشایم می توانم خیلی حرف ها را بزنم اما اخلاق و قانونمداری به من اجازه نمی دهد مثل دیگران باشم.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود با استقبال پرشور مردمی در جمع مردم اردبیل حضور یافت و سخنرانی کرد.

رئیسی در این مراسم گفت: سلام و درود خود را به مردان و زنانی که از خطه استان مرحوم شیخ صفی الدین اردبیلی برکاتی برای ایران داشتند، میفرستم. سلام و درود بر مردان و زنانی که افتخارشان حسینی و ابوالفضلی زندگی کردن است. سلام خود را به نسل دوم و سوم انقلاب میفرستم که می خواهند سرنوشت خود را معین کنند.

*حق شهروندی نمایش و نوشته نیست

این کاندیدای ریاست جمهوری افزود: شان مردان و زنان ایرانی آن است که حقوق و کرامت آنها رعایت شود. حق شهروندی یک بیکاران است که شغل داشته باشد و حق شهروندی یک فقیر آن است که زندگی حداقلی داشته باشد. حق شهروندی نمایش و نوشته نیست بلکه حق شهروندی آن است که یک جوان به راحتی کار مورد نظر خود را پیدا کند.

رئیسی تصریح کرد: آقایان می‌گویند نمی شود شغل میلیونی در سال ایجاد کرد. می گوییم مگر قانون مشخص نکرده و ایا از همه ظرفیت ها استفاده شده است؟بسیاری از کشورها معادل فروش نفت ما از فضای مجازی در امد دارند. چهار برابر وضع فعلی می توان از فضای مجازی شغل ایجاد کرد.

وی افزود:چرا به کشاورزی اردبیل و سایر استان ها توجه نمی شود. باید با صنایع تبدیلی کاری کنیم که برای کشاورز صرف کند و دولت خرید تضمینی پیدا کند. سرزمین نام اور مغان از بهترین سرزمین ها برای کشاورزی است و باید راه را برای کشاورزان باز کرد.

*سفره مردم کوچک تر شده است

دکتر رئیسی اضافه کرد:امروز مردم فقیر تر شده اند و فاصله طبقاتی بیشتر شده است و سفره مردم کوچک تر شده است. امروز مردم نمی توانند با چهل و پنج هزار تومان یارانه صرف زندگی کنند.

این کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم اضافه کرد:دولت می‌گوید تورم را به ۸ درصد رسانده است. اگر قرار باشد چرخ اقتصاد کند شود و رکود حاکم شود که درست نیست. امروز رکود رکورد زده است.

رئیسی تصریح کرد: شما می گویید از رکود عبور کردیم اما مراکز تولیدی به مراکز توزیعی تبدیل شده است. دویست و پنجاه هزار تولیدی تعطیل شده است؟سوال ما این است که چرا تعطیل شده است.

* سینه من پر از اسرار است اگر قرار باشد لب به سخن بگشایم هیچ‌کس نمی‌تواند حرفی بزند

رئیسی به بی اخلاقان گوشزد کرد: سینه من پر از اسرار است اگر باشد لب به سخن بگشایم می توانم خیلی حرف ها را بزنم اما اخلاق و قانونمداری به من اجازه نمی دهد مثل دیگران باشم.

وی گفت:بنده زبان آنهایی هستم که روزنامه ندارند مانند کارگران، کشاورزان، بیکاران و دختران و پسران دردمند هستم. مردم حرف حقی دارند که شنیده نمی‌شود.

«امروز دختر جوان و پسران و مردم ما حوصله شنیدن اخبار اختلاس را ندارند و می‌گویند که ظرفیت برای شنیدن این اخبار نداریم. آیا راهکاری برای اصلاح ساختار فساد نیست. می‌توان تمام مراکز فساد را با ایجاد سامانه شفاف اطلاعاتی از بین برد.»

رئیسی افزود: چرا مردم باید معطل راه‌آهن پارس‌آباد باشند.از آقایان سؤال می‌کنیم که چرا مشکلات مردم را حل نمی‌کنید، اما آقایان به ما اتهام می‌زنند. مردم عقل، ‌فهم و شعور دارند. شما می‌خواهید با بحث دیوار کشیدن مردم را وحشت‌زده کنند،‌ اما می‌گوییم به عقل و شعور مردم اهانت نکنید.

*وام‌های کلان بانکی به چه افرادی داده شده است؟

این کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم گفت: سؤال ما این است چرا وام‌های کلان بانکی به چه افرادی داده شد، چرا اقتصاد را محرمانه کردند و پشت ویترین نمی‌گذارند تا مردم بدانند واردات و صادرات و ثبت سفارش توسط چه افرادی انجام می‌شود. محرمانگی فساد ایجاد می‌کند، اگر مردم بدانند خودشان از فساد پیشگیری می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلح روحانی است

    • بدون نام

      رئیسی بت شکن بت فساد و بشکن

    • بدون نام

      همون بگم بگم... ورژن جدیدترش

    • بدون نام

      علیرغم احترام ویژه برای جناب رئیسی، بدلیل وضعیت حاد منطقه و مسائل بین المللی به منظور حفظ کیان ایران در این دوره ناچارا باید رای به آقای روحانی رای داد ولی چیزی از ارزش های آقای رئیسی کم نمی شود و انشالله جنابعالی و سایر بزرگان کمک می کنید تا کشور از این وضعیت حساس تاریخی به سلامت عبور کند.

    • بدون نام

      اونم چه اسراری!! ...

    • بی نام

      لطف کن بریز بیرون .

    • دکتر

      یادش بخیر مموتی هم میگفت لیست مفاسد اقتصادی تو جیب منه حالا از

    • حسین

      سینه من هم اسرار التوحیده!

    • محمد

      مموت هم همین حرفا رو زد

    • بدون نام

      اسرار که همه تو دلشون دارند بذار بمونه

    • ژکس

      فکر کن به درصد بدونی و چیزی نگی
      والا تا اونجا که از مناظره معلوم بود اگه یه حرمتی هم باقی موند روحانی حفظ کرده بود
      زنده باد روحانی

    • محمد سلطان

      جناب رییسی نفرمایید که سینه من مخزن اسرار است اگر شما مدتی در قوه قضاییه بوده ای وشاهد اختلاسها ووامهای کلان وبی بندوباریهای مالی بوده اید ومتوجه وجود جرم شده اید وکاری نکرده اید این میشه عذر بدتر ازگناه

    • بدون نام

      ﺑﮕﻢ ﺑﮕﻢ ﺷﺮﻭﻉ شد

    • بدون نام

      بازم به روحانی رای بدیم که به خودی فحش بده و بره جلوی اجانب سر کج کنه ولبخند بزنه؟؟؟

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      روحانی خواب دلواپسان را آشفته کرده

    • بدون نام

      روحانی لیاقت ملت را ندارد.متاسفام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج