۵۳۱۲۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

وضعیت امدادرسانی به زلزله زدگان خراسان

رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی در مناطق زلزله زده استان خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی در مناطق زلزله زده استان خراسان شمالی خبر داد.

مرتضی سلیمی به جزئیات امدادرسانی در زلزله شب گذشته در مناطقی از استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: زلزله شب گذشته به قدرت ٥.٧ ریشتر در عمق ١١ کیلومتری زمین رخ داد که بر اثر همین زمین لرزه، ٩٧ روستا با جمعیت ٣١١٥٠ نفر تحت تاثیر قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه سه شهرستان بجنورد، مانه و سملقان تحت تاثیر این زمین لرزه بوده اند، افزود: ۱۴ روستا در این مناطق بین ۱۰ تا ۷۰ درصد آسیب دیده اند.

سلیمی از حضور ٣٣ تیم عملیاتی و همچنین ۴ تیم آنست به همراه ۱۱ تیم واکنش سریع در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: ۱۴۲ نیروی عملیاتی در این حادثه حضور یافته اند.

وی با اشاره به مصدوم شدن ٢٧٠ نفر طبق اعلام مرکز اورژانس کشور، افزود: رهاسازی ۱۹ نفر از زیر آوار و انتقال ۵ مصدوم به مراکز درمانی، از جمله اقدامات امدادی هلال احمر بوده است.

به گفته سلیمی، این زمین لرزه ۲ فوتی داشته است.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه از برپایی ۴۷۳ دستگاه چادر و توزیع ۵۰۰ تخته پتو و ۹۴۶ موکت خبر داد و گفت: کار اسکان اضطراری و توزیع موادغذایی زلزله زدگان در دستور کار هلال احمر قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحمان محمدی اصل

      آقای روحانی ملت ایران به وظیفه خود عمل کرده و با حضور پرشور خود در انتخابات 29 اردیبهشت 96 شما را مجدداً به عنوان رئیس ایران انتخاب نمودند و یقیناً حالا نوبت شما است که در خدمت رسانی به ملت ایران تلاش کنید که در این خصوص تقاضا می گردد همانطور که از سال 92 مبلغ 9 هزار میلیارد بدون سود ، بدون کارمزد و بدون وثیقه از بیت المال مسلمین به مفسدان بانک ...پرداخت نمودید امید است مبلغی نیز بدون سود به ملت زلزله زده خراسان ، سیل زدگان آذربایجان و خانواده های آسیب دیده در معدن گلستان نیز پرداخت نمائید ، علی برکت الله

    • رحمان محمدی اصل

      آقای حسن روحانی ملت ایران مجدداً شما را به عنوان رئیس جمهور انتخاب نمودند و شما به یقین می دانید که زلزله زدگان خراسان ، سیل زدگان آذربایجان و خانواده های آسیب دیده معدن گلستان و ... منتظر کمک های دولت هستند لذا تقاضا می گردد از محلی که 9 هزار میلیارد بدون سود ، بدون کارمزد و بدون وثیقه از سال 92 به مفسدان بانک تجارت کرمان پرداخت نمودید مبلغی نیز از همان محل بدون سود به این ملت آسیب دیده پرداخت نمائید ، هر چند در دولت شما پرداختی های بدون سود ، آن هم هزار میلیاردی مختّص مفسدان است ولی آسیب دیدگان نیز از ملت ایران بوده و سهمی در بیت المال داشته و چشم به راه کمک شمایند پس علی برکت الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج