جاباما
۵۳۱۲۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فروش Alan Wake به زودی کلا متوقف می‌شود

اگر می‌خواهید آلن ویک (Alan Wake) را روی ایکس‌باکس یا کامپیوتر داشته باشید و هنوز بازی را خریداری نکرده‌اید، فقط تا دو روز دیگر زمان دارید. قرار است از روز پانزدهم ماه می، فروش آلن ویک متوقف شود؛ چه در استیم و چه در فروشگاه ایکس‌باکس. حتی نسخه‌های فیزیکی یا همان دیسکی بازی هم از فروشگاه‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: اگر می‌خواهید آلن ویک (Alan Wake) را روی ایکس‌باکس یا کامپیوتر داشته باشید و هنوز بازی را خریداری نکرده‌اید، فقط تا دو روز دیگر زمان دارید. قرار است از روز پانزدهم ماه می، فروش آلن ویک متوقف شود؛ چه در استیم و چه در فروشگاه ایکس‌باکس. حتی نسخه‌های فیزیکی یا همان دیسکی بازی هم از فروشگاه‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

فروش Alan Wake به زودی کلا متوقف می‌شود

استودیوی بازی‌سازی «رمدی» (Remedy Entertainment) درباره‌ی دلیل توقف فروش آلن ویک در توییتر خود صحبت کرده است. به نظر می‌رسد که حق استفاده از موسیقی‌های بازی در حال تمام شدن است و به همین دلیل، استودیوی رمدی نمی‌تواند بازی را بفروشد. این مشکل گریبان دنباله‌ی مستقل آلن ویک یعنی Alan Wake's American Nightmare را نگرفته است و فروش این بازی، ادامه خواهد داشت.
فروش Alan Wake به زودی کلا متوقف می‌شود

برای اینکه تمام افراد بتوانند آلن ویک را در بازی‌های خود داشته باشند، در مدت دو روز آینده این بازی روی فروشگاه‌های استیم و GOG تخفیفی ۹۰ درصدی خواهد داشت. تمام بازی‌های مجموعه‌ی آلن ویک، از خود بازی اصلی گرفته تا محتوای دانلودی آن و حتی Alan Wake's American Nightmare شامل این تخفیف بزرگ می‌شوند.

اگر بازی را خریداری کرده‌اید یا در این مدت زمان خریداری کنید، برای همیشه در لیست بازی‌های شما در استیم یا GOG باقی خواهد ماند.

استودیوی بازی‌سازی رمدی گفته است که به دنبال خرید دوباره‌ی حقوق موسیقی‌های بازی هستند، اما این اتفاق معلوم نیست کی بیافتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج