۵۳۱۲۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راهکار جالب سرمربی لاس‌پالماس برای مهار مسی

سرمربی حریف تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که باید به شیوه‌ای غیرفوتبالی مهاجم آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا را مهار کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نظر می‌رسد که برای مهار لیونل مسی، رویه‌ای نگران کننده در حال باب شدن در لالیگاست. بعد از پیتر واسیلیویچ، سرمربی اوساسونا که به شوخی گفت تیمش در سفر به نوکمپ باید با خودش دستبند و اسلحه کمری حمل کند تا بتواند مسی را مهار کند، اکنون کیک ستین، سرمربی لا‌س‌پالماس حریف امشب بارسلونا در هفته سی‌و‌ششم لالیگاست که راه حلی جدیدی برای مهار مهاجم آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا پیشنهاد داده است.

ستین در کنفرانس خبری قبل از بازی خانگی تیمش برابر بارسلونا،‌ در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او درباره راهکارش برای مهار لیونل مسی سؤال پرسید، گفت: با مستقر کردن چند تک تیرانداز در سکوها می‌شود او را مهار کرد! زمانی که این بازیکنان در اوج باشند، غیرقابل مهار می‌شوند و زمانی هم که مسی، نیمار و سوارس کنار هم بازی می‌کنند، کارآمدی و تهدیدشان چند برابر می‌شود و هیچ کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. بگذارید ببینیم که آنها در طول بازی خواب‌شان می‌برد یا نه، چون این تنها چیزی است که می‌توانیم امیدوار باشیم رخ دهد تا آنها گل نزنند.

تیم فوتبال بارسلونا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در جزایز قناری میهمان لاس پالماس خواهد بود و در عین حال که برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کند، امیدوار است که در بازی همزمان، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر سویا امتیاز از دست دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج