۵۳۱۳۳۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

طنز؛ کشف لوله سخنگو در منطقه کوی دانشگاه

دکتر قالیباف در یک نشست خبری اعلام کرد در این دوره از انتخابات علاوه‌بر انتشار فهرست اموال و حساب‌های بانکی‌اش، ترتیبی داده که پیامک واریزها و برداشت‌های حسابش هم برای تمام مردم ایران فرستاده شود تا آن‌ها هم در جریان ریز خرج و....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دکتر قالیباف در یک نشست خبری اعلام کرد در این دوره از انتخابات علاوه‌بر انتشار فهرست اموال و حساب‌های بانکی‌اش، ترتیبی داده که پیامک واریزها و برداشت‌های حسابش هم برای تمام مردم ایران فرستاده شود تا آن‌ها هم در جریان ریز خرج و مخارج کاندیدای‌شان قرار بگیرند! در این لحظه ناگهان صدای رسیدن پیامک به گوشی تمام خبرنگاران بلند شد و جناب قالیباف با لبخندی گفت: «ببخشید... کارتم رو دادم دست نوه‌ها بروند برای خودشان بستنی بخرند... فکر کنم الان در کارت‌خوان سوپری سر کوچه‌مون، کارت کشیدند!».

مهندس میرسلیم در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به سوال‌های آن‌ها پاسخ دهد ولی همان ابتدای جلسه گفت: «بنده چون فقط عادت به سوال پرسیدن دارم و بیشتر دوست دارم جواب بشنوم تا سوال، پاسخ سوال‌های احتمالی شما را در این نوار کاست ضبط کردم و آن‌را بین شما پخش می‌نمایم تا سر فرصت به آن گوش فرا دهید!» در این هنگام، یکی از خبرنگاران پرسید: «ببخشید... این نوار کاست که فرمودین چیه جناب مهندس؟» مهندس میرسلیم گفت: «یعنی می‌خواهید مدعی شوید که شما نوار ضبط صوت را که نوع پیشرفته صفحه‌های گرامافون و دستگاه‌های حبس صوت است را نمی‌شناسید؟!» همه خبرنگاران یک صدا گفتند: «نه!» مهندس میرسلیم گفت: «حتما می‌خواهید مدعی گردید که نمی‌دانید کمودور 64 و کامپیوترهای تحت داس چیه؟» همه خبرنگاران یک صدا گفتند: «نه!» مهندس میرسلیم گفت: «حتما نمی‌دانید گوشی تلفن همراه 1100 نوکیا هم چیست؟» همه خبرنگاران یک صدا گفتند: «نه!» و مهندس میرسلیم با عصبانیت گفت: «بروید ای جماعت به روز نشده... مرا با شما خبرنگارانی که با زمان جلو نمی‌روید، هرگز کاری نبوده و نیست... بدرود!» و جلسه را ترک کرد!

باستان‌شناسان با کشف تعدادی دفتر انشای باستانی در یک مدرسه مخروبه که احتمالا قدمت آن‌ها به 70-60 سال قبل باز می‌گردد، دنیای آموزش و پرورش را دچار شگفتی نمودند. به گفته باستان شناسان در این دفترهای انشا، دانش‌آموزان آن زمان درباره این موضوع انشا که: «می‌خواهید در آینده چه کاره شوید؟!» شغل‌های کم درآمد، پر زحمت و مشقت آوری مثل: خلبانی، پزشکی، تاجری و مهندسی را انتخاب کرده بودند در حالی‌که در حال حاضر، آرزوی هر دانش‌آموزی این است که در آینده وقتی بزرگ شد، در شهرداری تهران رفتگر شود تا بتواند با تسهیلاتی که شهردار تهران به رفتگران می‌دهد، بار خودش و نسل‌های بعدی‌اش را ببندد!

خبر جنجالیِ وجود لوله سخنگو در منطقه قدیمی کوی دانشگاه تهران، تایید شد. به گزارش خبرنگار بخش مصالح ساختمانی روزنامه، این لوله زمانی کشف شد که نشت آب از سقف یکی از آپارتمان‌های مسکونی این منطقه باعث شد صاحبخانه با آوردن لوله‌کش اقدام به تعویض لوله سوراخ شده نماید. استاد لوله‌کش، به محض آنکه خواست لوله سوراخ شده را عوض کند، شنید لوله می‌گوید: «داداش دمت گرم... دیگه اینجا داشتم دق می‌کردم از تنهایی؟ راستی امروز ناهار سلف چیه؟ نمره‌های فیزیک 3 رو زدن روی بُرد؟ اون دختر مو مشکیه که ته کلاس می‌شست شوهر که نکرده، من قبل از لوله شدن و تغییر کاربری، خیلی خاطرش رو می‌خواستم! راستی الان کی ريیس‌جمهوره؟!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج