۵۳۱۸۶۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مذاکره کامبربچ و جیلنهال برای بازی در درام «ریو»

ستاره های «دکتر استرنج» مارول و «زندگی وحشی» پل دنو در یک پروژه جدید نقش دو دوست را بازی می کنند.

روزنامه بانی فیلم: ستاره های «دکتر استرنج» مارول و «زندگی وحشی» پل دنو در یک پروژه جدید نقش دو دوست را بازی می کنند.

به نقل از ورایتی، بندیکت کامبربچ و جیک جیلنهال هر دو در حال مذاکره هستند تا در فیلم «ریو» ساخته کمپانی استودیوکانال بازی کنند. لوکا گوآدانینیو کارگردان فیلم «یک برخورد بزرگ تر» از روی فیلمنامه ای که به قلم استیون نایت نوشته شده است، این پروژه را کارگردانی خواهد کرد.
مذاکره کامبربچ و جیلنهال برای بازی در درام «ریو»

این فیلم داستان یک گزارشگر مالی (جیلنهال» را دنبال می کند که به شهر ریو دو ژانیرو سفر می کند تا از یک دوست ثروتمند (کامبربچ) بازدید کند. اما او متوجه می شود که وارد ماجرایی به منظور جعل کردن مرگ دوستش شده است.

استودیوکانال همراه با جیلنهال و کمپانی تهیه اش یعنی ناین استوریز پروداکشنز و کامبربچ و کمپانی اش سانی مارچ با همراهی آدام اکلند مسئولیت تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارد. ریوا مارکر از دیگر شرکای کمپانی ناین استوریز هم دیگر تهیه کننده فیلم است. استودیوکانال می خواهد این فیلم را به فستیوال بین المللی فیلم کن ببرد تا آن را به بازارهای بین المللی معرفی کند و بفروشد.

جدیدترین فیلم کامبربچ یعنی «دکتر استرنج» که در آن او نقش این شخصیت ابرقهرمان کمیک های مارول را بازی می کند، یکی از پرفروش ترین فیلم های او تا امروز بود و توانست در باکس آفیس جهانی ۶۷۷٫۷ میلیون دلار بفروشد. او در فیلم «جنگ جریان» کمپانی واینستین نقش توماس ادیسون را بازی می کند و در عین حال قراردادی امضا کرده تا مسئولیت صداپیشگی شخصیت گرینچ را در فیلم «چطور گرینچ کریسمس را دزدید» محصول کمپانی ایلومینیشن انترتینمنت بر عهده بگیرد.

جیلنهال که اخیرا کارش در نمایشنامه برادوی «یکشنبه ها در پارک» را به پایان برد، در پروژه بعدی اش در فیلم «Okja» ساخته بونگ جون-هو بازی می کند که در فستیوال فیلم کن پیش نمایش می شود و روز بیست و هشتم ژوئن توسط سرویس استریمینگ نت فلیکس پخش خواهد شد. در ماه پاییزی که از راه می رسد، جیلنهال در فیلم «قوی تر» ساخته دیوید گوردون گرین نقش آفرینی می کند که داستانش با الهام از یک ماجرای حقیقیت ساخته شده و با اقتباس از رمانی با همین نام است که در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز جا گرفته بود. این فیلم که قرار است روز بیست و دوم سپتامبر اکران بشود، داستان عمیقا شخصی سفر چالش برانگیز و قهرمانانه بازمانده ماراتون بوستون جف بائومن را تعریف می کند که جیلنهال نقشش را ایفا می کند.

جیلنهال اخیرا مراحل تهیه نخستین تجربه کارگردانی پل دنو با عنوان «زندگی وحشی» را به پایان برد و در آن مقابل کری مالیگان بازی کرد. او کار ساخت و فیلمبرداری نخستین فیلم انگلیسی زبان ژک اودیار کارگردان برنده جایزه نخل طلای کن را با عنوان «برادران سیسترز» شروع می کند و در آن مقابل حوآکین فینیکس و جان سی. رایلی نقش آفرینی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج