۵۳۱۹۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

HTC U ۱۱ از U Ultra ارزان‌تر خواهد بود

فقط ۷۲ ساعت تا معرفی جدیدترین پرچم‌دار شرکت HTC، گوشی HTC U ۱۱ باقی مانده است. این مدل مجموعه مشخصات یک گوشی رده‌بالا را دارد. در HTC U ۱۱ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ استفاده شده و یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی امکان فشردن کناره‌های گوشی برای کار با رابط کاربری آن است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: فقط ۷۲ ساعت تا معرفی جدیدترین پرچم‌دار شرکت HTC، گوشی HTC U ۱۱ باقی مانده است. این مدل مجموعه مشخصات یک گوشی رده‌بالا را دارد. در HTC U ۱۱ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ استفاده شده و یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی امکان فشردن کناره‌های گوشی برای کار با رابط کاربری آن است.
HTC U 11 از U Ultra ارزان‌تر خواهد بود

با توجه به اینکه HTC U ۱۱ مدل رده‌بالایی است، قطعا نمی‌توان قیمت آن را ارزان فرض کرد. با این وجود یک گزارش جدید از منابع تایوانی ادعا کرده این پرچم‌دار جدید ممکن است ارزان‌تر از گوشی HTC U Ultra باشد. HTC U Ultra اولین گوشی رده‌بالایی است که امسال توسط HTC وارد بازار شد. گزارش‌ها مدعی‌اند گوشی جدید شرکت HTC، قیمتی حدود ۶۶۲ دلار خواهد داشت.

البته باید این نکته را در نظر داشت که قیمت‌ گوشی کشور به کشور متفاوت خواهد بود. اما اگر این گزارش درست باشد انتظار داریم مدل U ۱۱ از U Ultra دست کم در ایالات متحده آمریکا قیمت ارزان‌تری داشته باشد. گوشی HTC U Ultra در حال حاضر به قیمت ۷۴۹ دلار به فروش می‌رسد. این قیمت در بسیاری از ارزیابی‌های کارشناسی قیمتی بیش از حد بالا در نظر گرفته شده بود.

ظاهرا این گوشی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه به بازار عرضه خواهد شد. معرفی گوشی هم همانطور که گفتیم به زودی و ظرف روزهای آینده اتفاق می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج