جاباما
۵۳۱۹۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مشخصات گلکسی J۷ مکس فاش شد

گوشی های سری گلکسی J سامسونگ در طی یکی دو سال اخیر، توانسته است طرفداران زیادی را در سراسر جهان از جمله کاربران ایرانی به خود جذب کند. این گوشی ها در کنار برخورداری از مشخصات فنی قابل قبول، از قیمت بسیار مناسبی نیز بهره می برند و همین مسئله، محبوبیت این خانواده از کهکشانی های سامسونگ را به دنبال داشته است.

وب سایت تک شات: گوشی های سری گلکسی J سامسونگ در طی یکی دو سال اخیر، توانسته است طرفداران زیادی را در سراسر جهان از جمله کاربران ایرانی به خود جذب کند. این گوشی ها در کنار برخورداری از مشخصات فنی قابل قبول، از قیمت بسیار مناسبی نیز بهره می برند و همین مسئله، محبوبیت این خانواده از کهکشانی های سامسونگ را به دنبال داشته است.
مشخصات گلکسی J7 مکس فاش شد

حال آخرین گزارش ها حاکی از این است که این شرکت کره ای، در حال آماده سازی مقدمات برای رونمایی از عضوی جدید از این خانواده است. اسمارت فونی که گفته می شود گلکسی جِی ۷ مکس نام دارد و همانند مدل های قبلی متعلق به این سری، از مشخصات و قیمت مناسبی برخورداراست.

از جمله مشخصاتی که برای این محصول پیش‌بینی شده است می توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده هشت هسته ای هلیو پی ۲۰ مدیاتک با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید نوقا و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

برای آن دسته از کاربرانی که دوربین گوشی برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید بگوییم که گلکسی جِی ۷ مکس از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/۱.۷ در قسمت پشتی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دیگر در قسمت جلویی گوشی برای ثبت عکس های سلفی بهره می برد.
مشخصات گلکسی J7 مکس فاش شد

گفته می شود که این گوشی از سیستم پرداخت همراه سامسونگ پِی مینی پشتیبانی خواهد کرد و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری نیز انرژی لازم را به رگ های اسمارت فون تزریق خواهد کرد.

قرار است این گوشی در رنگ های طلایی و مشکی و با قیمت تقریبی ۳۱۱ دلار در بازار به فروش برسد. زمان عرضه این دستگاه نیز هفته دوم ماه ژوئن پیش بینی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج