۵۳۲۰۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسلونا منتظر لغزش رئال‌مادرید با ثبات

در آستانه هفته پایانی لالیگا، تیم‌ها به دنبال کسب سهمیه اروپایی و فرار از منطقه خطر سقوط هستند، مادرید و بارسلونا اما همچنان امیدوار به قهرمانی.

خبرگزاری فارس: تنها یک هفته به پایان رقابت‌های پرهیجان لالیگا باقی مانده و این در حالی است که به جز تیم‌های میانه جدول که انگیزه خاصی برای حرکت در رتبه‌های بالا و پایین خود نداشته و دو تیم پایین جدول که سقوط‌شان قطعی شده سایر تیم‌ها همچنان برای تلاش در دقیقه به دقیقه هفته پایانی انگیزه دارند.

شب گذشته رئال مادرید مقابل سویا به پیروزی ۴ بر یک رسید و البته در بازی همزمان بارسلونا با همین نتیجه مقابل لاس‌پالماس به برتری دست پیدا کرد. به این ترتیب بارسلونا با توجه به پیروزی بازی رو در رو مقابل رئال مادرید و با داشتن امتیاز مشابه در صدر جدول ایستاد و رئال مادرید با یک بازی کمتر در رتبه دوم آرام گرفت.

سرمربی بارسلونا می‌گوید: تیم من مقابل سلتاویگو و مالاگا تن به شکست داده چرا رئال مادرید از این دو تیم شکست نخورد؟

در آن سوی میدان سرمربی رئال مادرید می‌گوید: دو تیم مالاگا و سلتاویگو تیم‌های ریشه‌داری هستند که برای لوگو و پیراهن خود تلاش می‌کنند. شکست دادن این دو تیم کار سختی است اما با اینکه از دو بازی باقی مانده فقط ۴ امتیاز می‌خواهیم همچنان به هواداران اعلام می‌کنم که هیچ اتفاقی نیفتاده و ما هنوز از قهرمان شدن خود اطمینان نداریم.

کمی‌ پایین‌تر از دو قطب لالیگا، تیم‌های اتلتیک بیلبائو، ویارئال و دپورتیوو لاکرونیا به دنبال کسب سهمیه اروپایی هستند و در چنین شرایطی حضور در منطقه سبز کم‌ارزش‌تر از قهرمانی در لالیگا نیست.

تساوی شب گذشته اتلتیکو مادرید مقابل رئال بتیس باعث شد تا مردان سیمئونه از حضور در کورس اروپایی شدن تا حد زیادی ناامید شوند. تیم‌های نامبرده با توجه به تساوی‌های شب گذشته هیجان را در نیمه اول جدول لالیگا حفظ کردند و همین باعث می‌شود هفته سی و هشتم در اوج هیجان و در حالی که پیش‌بینی تیم‌های موفق لیگ بسیار سخت به نظر می‌رسد برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج