۵۳۲۱۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تکذیب لیست یاران هاشمی برای انتخابات شورا

محسن هاشمی در نشست خبری احمد مسجدجامعی، محسن هاشمی و محمود میرلوحی با خبرنگاران؛ فرزند آیت‌الله هاشمی از انتشار لیست یاران هاشمی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

خبرگزاری ایلنا: محسن هاشمی در نشست خبری احمد مسجدجامعی، محسن هاشمی و محمود میرلوحی با خبرنگاران؛ فرزند آیت‌الله هاشمی از انتشار لیست یاران هاشمی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

محسن هاشمی در نشست خبری خود با خبرنگاران که صبح امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) برگزار شد، گفت: ما کاندیدا بوده‌ایم و از نحوه بستن لیست اطلاع نداریم. عده‌ای طبیعتا به حق یا ناحق نسبت به لیست اعتراض دارند اما پاسخگوی اصلی این موضوع؛ کمیته و شورای سیاستگذاری است. با این‌حال نظر نهایی من این است که هر لیستی نهایی شد همه باید به آن تمکین کنند.

وی اظهار داشت: چندی‌ست لیستی به نام یاران هاشمی منتشر شده که من آن را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم درجریان آن نیستم. درواقع من در جریان ۹۹ درصد از لیست‌هایی که اسم من در انها هست، نیستم.

این نامزد پنجمین انتخابات شورای شهر اضافه کرد: ما برای شهردار شدن به شورای شهر ورود نکرده‌ایم. اکنون فقط باید روی انتخابات تمرکز کنیم. با مطرح کردن بحث شهردار بحث را به بیراهه نکشانید.

محسن هاشمی ادامه داد: درمورد لیست نباید اینطور صحبت کنیم. اصلاح‌طلبان و آقای خاتمی باید از لیست حمایت کنند وگرنه دستاوردهای اصلاح‌طلبان از میان می‌رود.

او ادامه داد: دادن لیست متفرقه چیزی را حل نمی‌کند. می‌خواهیم هرچه زودتر آقای خاتمی و اصلاح‌طلبان ورود کنند تا انتخابات به سمت برد باشد نه باخت.

این نامزد پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر تهران ادامه داد: به نظر من جوی که نسبت به ورزشکاران ایجاد شده است تا حدودی ناجوانمردانه بود. نباید بگوییم عده‌ای چون ورزشکار هستند حق ندارند در شورا باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج