جاباما
۵۳۲۲۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کنت برانا اقتباسی از خاطرات آنه فرانک را می‌سازد

کنت برانا که به تازگی بازسازی فیلم کلاسیک «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» را به پایان برده، این روزها مشغول مذاکره با استودیوی «فاکس سرچ‌لایت» است تا در صورت دستیابی به توافق نهایی، پروژه سینمایی «نگهبان خاطرات» (Keeper of the Diary) را با اقتباس از خاطرات آنه فرانک از قربانیان معروف هولوکاست مقابل دوربین ببرد.

وب سایت آی ‌سینما: کنت برانا که به تازگی بازسازی فیلم کلاسیک «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» را به پایان برده، این روزها مشغول مذاکره با استودیوی «فاکس سرچ‌لایت» است تا در صورت دستیابی به توافق نهایی، پروژه سینمایی «نگهبان خاطرات» (Keeper of the Diary) را با اقتباس از خاطرات آنه فرانک از قربانیان معروف هولوکاست مقابل دوربین ببرد.
کنت برانا اقتباسی از خاطرات آنه فرانک را می‌سازد

بازیگر و فیلمساز ۵۶ ساله ایرلندی قرار است علاوه بر کارگردانی، در نقش اتو فرانک پدر آنه نیز ظاهر شود. داستان این فیلم سینمایی روایتگر تلاش و تقلای اتو فرانک برای یافتن ناشری است که چاپ خاطرات دخترش را به او بسپارد.

به گزارش «ددلاین» به نقل از تهیه‌کنندگان، ماجراهای «نگهبان خاطرات» بعد از پایان جنگ جهانی دوم تا زمانی که در ۱۹۵۰، انتشارات «دابل‌دی» حاضر به چاپ خاطرات آنه به عنوان یکی از معتبرترین اسناد به جا مانده از واقعه هولوکاست می‌شود، رخ می‌دهد.

کتاب خاطرات آنه فرانک در گذشته نیز بارها و بارها دستمایه خلق آثار سینمایی قرار گرفته است،‌از جمله مستند «آنه فرانک به خاطر داشت» ساخته ۱۹۹۵ جان بلر برانا که گفتار متن آن توسط خود برانا خوانده شد.

اتو فرانک همه عزیزانش و دار و ندارش را در جریان هولوکاست و در اردوگاه‌های کار اجباری از دست داد و تنها یادگاری که برایش به جا ماند خاطرات مکتوب دخترش بود. او سراسر اروپا را در نوردید تا بالاخره موفق شد این خاطرات را به دست ناشری مطمئن و مشتاق بسپارد.

درام جنایی، معمایی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» با بازی ستاره‌هایی همچون جانی دپ، دیزلی رایدلی، پنه لوپه کروز و خود برانا در نقش «هرکول پوآرو»، از ۱۰ نوامبر امسال در سینماهای سراسر دنیا روی پرده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج