۵۳۲۲۶۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

لس آنجلس تایمز: ایرانیان؛ در تب و تاب انتخابات

روزنامه آمریکایی در تحلیلی در حالی‌که انتخابات ریاست جمهوی ایران را مهم و رقابتی برشمرد نوشت: موضوع اقتصادی حرف اول انتخابات را می‌زند و عدم اشتغال و فقر در شهرهای بزرگ ایران همچنان معظلی بزرگ باقی مانده‌اند.

خبرگزاری فارس: روزنامه «لس‌ آنجلس تایمز» در گزارشی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبشهت سال جاری در ایران پرداخت و نوشت: ایران در تب و تاب سیاسی بسر می‌برد به طوری که جمعه هفته جاری ایرانیان خود را برای شرکت در انتخابات آماده می‌کنند.

این روزنامه در گزارش خود به نقل از یک کارشناس موسسه تحلیلی «جنگ و صلح» انتخابات در ایران را موضعی مهم برشمرد و نوشت: با وجود پاره‌ای موارد انتخابات در ایران رقابتی است.

لس آنجلس تایمز سپس به نحوه انجام انتخابات در ایران پرداخت و نوشت: این دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران است و در این کشور رییس جمهور نفوذ مطلوبی در امور دارد و شکل دهنده سیاست‌های داخلی و خارجی است.

لس آنجلس تایمز در بخش دیگر این مطلب به بخت‌داران رقابت‌های ریاست جمهوری پرداخته و «حسن روحانی»، «ابراهیم رئیسی» و «محمدباقر قالیباف» (نامبرده روزدوشنبه به نفع رئیسی کناره گیری کرد) را از شانس‌های این دور از انتخابات برشمرد و نوشت: در حالی‌که در نظرسنجی‌ها حسن روحانی در صدر قرار دارد اما دو نفر دیگر در حال رسیدن به وی هستند.

به نوشته این نشریه، اینک موضوع اقتصادی حرف اول انتخابات این دوره را می‌زند و عدم اشتغال و فقر در شهرهای بزرگ ایران و شهرستان‌ها همچنان معضلی بزرگ باقی مانده‌اند.

لس آنجلس تایمز با پرداختن به موضوع «رابطه ایران و آمریکا» نوشت: همه ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران پایبندی خود به توافق هسته‌‌ای را اعلام کرده‌اند اما کارشناسان نگران این هستند که چگونه یک نامزد اصولگرا در صورت پیروزی با «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا برخورد خواهد داشت.

این در حالی است که ترامپ نیز بارها ناراحتی خود از ایران را عنوان کرده و دولت او تحریم‌هایی را نیز بر این کشور تحمیل کرده است.

این روزنامه در خاتمه به نقل از کارشناس موسسه جنگ و صلح نوشت: مجاری ارتباط بین ایران و آمریکا در دوره «باراک اوباما» رییس جمهور قبلی کمی بهبود یافت اما پیشرفتی در دوره ترامپ دیده نشد و انتخاب یک رییس جمهور اصولگرا بیم هر اتفاقی را می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      سیاستمدار باهوش حسن روحانی! با کار اجرایی بالا وپرونده ای روشن!

    • بدون نام

      برا کلیدساز همین بس که امریکا وانگلیس تبلیغش میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج