۵۳۲۳۰۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش وزارت نفت به ادعاهای بی‌اساس درباره کرسنت

وزارت نفت با انتشار جوابیه ای در واکنش به تکرار ادعاهای بی اساس برخی کاندیداها درباره کرسنت اعلام کرد:برخی اعضا و مشاوران اصلی ستاد این کاندید، همان افرادی هستند که مسئولیت اصلی انحراف پرونده و وارد آمدن خسارت به کشور را داشته اند.

خبرگزاری ایرنا: در این جوابیه که روز دوشنبه منتشر شد ،آمده است: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، برخی کاندیداها و ستادهای آنها بر خلاف همه آموزه‌های اسلامی و اخلاقی، افزون بر تخریب دولت و دستاوردهای بی‌سابقه آن، به تحریف حقایق، واقعیت‌ها و سواستفاده از مسائل و موضوع‎های مرتبط با منافع و مصالح ملی می‌پردازند.

در این جوابیه افزوده شده است: بر این اساس یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و اعضای ستاد ایشان در روزهای اخیر با ورود ناشیانه و سیاسی به موضوع پرونده کرسنت، ضمن تحریف جدی حقایق این پرونده که در مرحله داوری است، قصد بهره‌برداری سیاسی از آن را دارند.

در این جوابیه یادآور شده است: این در حالی‎ است که برخی اعضا و مشاوران اصلی ستاد این نامزد انتخاباتی، همان افرادی هستند که مسئولیت اصلی انحراف پرونده و وارد آمدن خسارت به کشور را داشته اند و یا با ناآگاهی و سیاسی بازی و طرح برخی اعداد و ارقام بی‌حساب، به پیچیده شدن و بهره‌برداری طرف مقابل این پرونده کمک کرده‌اند.

وزارت نفت اعلام کرده است: فردی که اکنون در ستاد این نامزد انتخاباتی فعال هستند و زمانی دبیری شورایعالی امنیت ملی را برعهده داشته‌اند، این روزها در حالی مدعی پرونده کرسنت شده است که خود باید پاسخگوی هزینه و زیان هنگفتی باشد که با تصمیم‌ها و اقدام‎های نادرست در پرونده کرسنت به کشور وارد کرد. شاید فضای انتخابات و درگیری شدید در امر تبلیغات، به ایشان اجازه نمی ‌دهد که به گذشته و عملکرد خود در این پرونده بازگشته و درباره آن تامل کند.

در این جوابیه آمده است: به نظر می‌رسد فضای سیاسی و رسانه‌ای آ‌ن‌قدر این فرد را فراگرفته که به جای اصلاح همه تحریف‎های صورت گرفته ازسوی جریان سیاسی و رسانه‌ای منسوب به ایشان، بر خلاف همه مصالح و منافع ملی به این تحریف‎ها دامن زده و حتی پا را فراتر نهاده است و مسائل خارج از موضوع را به آن مرتبط می‌سازند. این درحالی است که ایشان همچنان عضو شورایعالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و به لحاظ شخصیت حقوقی خود باید بیشترین احتیاط را در طرح مسائل مرتبط با منافع ملی داشته باشند.

وزارت نفت در این جوابیه تاکید می کند: خوب است به وی یادآور شویم که دوست نزدیکشان جناب آقای زاکانی به دلیل بیان همین حرف‌های بی‌پایه و اساس به یک‌سال حبس تعزیزی محکوم شدند.

در ادامه این جوابیه افزوده شده است: براین اساس بار دیگر تاکید می‌شود که هرآنچه در روزهای اخیر از سوی این نامزد انتخاباتی و عضو ستادش در موضوع کرسنت بیان شده تنها انحراف موضوع و فرار از مسئولیت پاسخگویی است.

وزارت نفت اعلام کرده است که این آمادگی را دارد تا در آینده نزدیک با هدف یادآوری مسئولیت آقایان در تحمیل هزینه و زیان به کشور و همچنین تنویر افکار عمومی، در صورت اجازه مراجع عالی امنیتی اسناد و اطلاعات لازم را در باره این پرونده منتشر کند تا مشخص شود چه کسانی به این کشور خدمت کرده و چه کسانی به عمد یا با ناآگاهی و سیاست بازی خیانت کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران پرست

      دوستان لطفایڪ سربه ڱوڱل بزنن وڪلمه ڪرسنت
      روجستجوڪنند تابفهمند ڪسانی ڪه الان اعتراض میڪنند چه خیانتی به ایران ڪردندوقراردادترڪمنچای دوم رودربخش نفت وڱازامضاڪردن و ایران درشڪایت اول پیروزشد
      امابابازڱشت آقای زنڱنه شرڪت اماراتی شڪایت ڪرد
      وپیروزشد
      البته مدرڪ اونهاهم بازڱشت آقای زنڱنه است
      لطفاڱوگل روسرچ ڪنیدتابفهمیدچی ڪردن
      وچه ڪسانی سودبردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج