۵۳۲۳۰۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ترقی: میرسلیم منطقی ‎ترین کاندیداست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مناظره سوم نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات داشت؛ چرا که مسائل اقتصادی، پاشنه آشیل دولت است.

خبرآنلاین: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مناظره سوم نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات داشت؛ چرا که مسائل اقتصادی، پاشنه آشیل دولت است. با این مناظره تغییرات قابل توجهی در آرایش نامزدها و طرفداری مردم از آنها پدید آمد.

حمیدرضا ترقی درباره شعارهای انتخاباتی کاندیداهاي مورد حمايت جمنا درباره افزايش يارانه‎ها گفت: قانون مصوب مجلس مستمری خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد را افزایش داده است. این نشاندهنده آن است که امکان تحقق این شعارها وجود دارد. ضمن اینکه این دو نامزد منابعی را که قرار است این مبلغ از محل آن تامین شود را مشخص کردند.

وی افزود: این حساب دودوتا چهارتا است و مجلس هم این امر را به عهده دولت گذاشته است. دولت هیچ محدودیتی ندارد که چقدر یارانه پرداخت کند؛ بنابراین اختیار دست دولت است. در این دولت مشاهده شد که نرخ حامل‎هاي انرژی افزایش قابل توجهی داشته است. مثلا بنزین از چهارصد تومان به هزارتومان رسیده است؛ اما مبالغ به دست آمده ناشی از این افزایش قیمت نه به بخش تولید و نه به قشر ضعیف جامعه پراخت شده است نه منجر به افزایش یارانه‎هاي نقدي شده است.

عضو شوراي مرکزي موتلفه اسلامي در ادامه با تاکيد بر اينکه منابع لازم جهت افزايش رقم یارانه‎هاي نقدي وجود دارد، تاکید کرد: من به عنوان کسي که در جریان پرداخت یارانه ها هستم، معتقدم یارانه بايد به چهار دهک پایین جامعه تخصيص يابد. این دیدگاه را آقایان رییسی و قالیباف هم دارند. یارانه به همه اقشار جامعه قابل پرداخت نیست و فقط باید به اقشار ضعیف تعلق بگیرد و مابقی آن صرف تولید شود. اینطور نبايد باشد که پول نقد در اختیار مردم قرار داده شود، این مسئله موجب افزایش نقدینگی و گدا پروری در جامعه می‍‎شود.

ترقی در ادامه گفت: دولت قبل و دولت فعلی قانون هدفمندی را درست اجرا نکردند، بهتر است بگوییم که اصلا اجرا نکردند! مفهوم اصلی هدفمندی یارانه‎ها این بود که دولت‌ها بخشی از درآمد را به اقشار ضعیف و بخش دیگر را به بخش درمان اختصاص دهند که متاسفانه به آن عمل نکردند. به همین دلیل هدفمندی يارانه ها از مسیر خودش خارج شده است.

ترقی با بیان اینکه مناظره سوم نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات داشت، افزود: اين مناظره مربوط به مباحث اقتصادی بود که پاشنه آشیل دولت است. با این مناظره تغییرات قابل توجهی در آرایش نامزدها و طرفداری مردم از آنها پدید آمد، اصولگراها و نيروهاي انقلابی ائتلافشان بیشتر از ائتلاف جهانگیری و روحانی است. نظر سنجی‌ها هم همین را نشان می‌دهد.

او در پایان تاکید کرد: اگر موفقیت را در توهین، بی‌اخلاقی و پرخاش بدانیم؛ موفقیت با جهانگیری و روحانی بود. اما اگر موفقیت را در منطقی حرف زدن، تخریب نکردن و بی ادب نبودن بدانيم، آقای رئیسی بيشترين متانت را به خرج دادند. مهندس میرسلیم نیز بسیار در مناظره سوم منطقی بود. آقای قالیباف بسیار مصداقی حرف زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیژن شکری

      دیر یا زود خبر کناره گیری ایشون هم میادش صبر داشته باشید!

    • ترسو

      البته منطق موتلفه !!!!! مثل هديه دادن به رهبر كره شمالي !!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج