جاباما
۵۳۲۳۴۹
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

محمود صادقی: دولت اصلاحات، سالم ترین دولت بعد از انقلاب است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با امضاء توافق هسته ای کشور از یک مسیر هولناک و هرج و مرج نجات پیدا کرد، هرچند که دولت گذشته آنقدر خرابی به بار آورده بود که دولت کنونی تا مدت‌ها باید آواربرداری کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با امضاء توافق هسته ای کشور از یک مسیر هولناک و هرج و مرج نجات پیدا کرد، هرچند که دولت گذشته آنقدر خرابی به بار آورده بود که دولت کنونی تا مدت‌ها باید آواربرداری کند.

به گزارش ایسنا، محمود صادقی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در برنامه ای تحت عنوان ما "زنده بر آنیم که آرام نگیریم" که در تالار شریعتی دانشگاه اصفهان برگزار شد ، اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که مجال رقابت فشرده میان جریان‌های مختلف سیاسی برقرار شده است و این مردم هستند که روز جمعه تصمیم می گیرند به چه کسی رای دهند و کدام گفتمان را برگزینند.

وی افزود: خوشبختانه همه به این مرز و بوم و انقلاب تعلق خاطر داریم و می دانیم که مشترکاتی بر نظم این کشور حاکم است. افتخار نظام اسلامی بر این است که همه امور باید به اتکاء آرای عمومی باشد.

نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس گفت: همه ارکان نظام مستقیم یا غیرمستقیم با رای مردم مشروعیت پیدا می کنند و هم اکنون نیز در میانه یک راه هستیم و سنت بر این است که ریاست جمهوری دو دوره ای باشد.

صادقی تصریح کرد: حساسیت این دوره از انتخابات این است که در خرداد ۹۲ انتخابات تبدیل شد به یک رفراندوم به صورتی که مردم ترجیح دادند دیدگاهی که تعامل با دنیا را پیشنهاد می‌داد برگزینند.

وی افزود: حسن روحانی به درستی در سال ۹۲ گفت هم باید چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد، در آن زمان که دولت دهم سرکار بود در آستانه جنگ تمام عیار قرار گرفته بودیم به طوری که ۶ قطعنامه علیه ایران صادر شده بود که در نتیجه اگر این قطعنامه ها بیشتر پیش می رفت، اجازه حمله نظامی از سوی شورای امنیت سازمان ملل صادر می شد که با درایت مقام معظم رهبری دولت یازدهم و هوشیاری مردم از این بحران عبور کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با امضاء توافق هسته ای کشور از یک مسیر هولناک و هرج و مرج نجات پیدا کرد هرچند که دولت گذشته آنقدر خرابی به بار آورده بود که دولت کنونی تا مدتها باید آواربرداری کند.

صادقی با بیان اینکه رساندن نرخ تورم به زیر ۱۰ درصد از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است گفت: در آن زمان یک تورم لجام گسیخته و بالای ۴۰ درصد به کشور تحمیل شده بود اما دولت یازدهم توانست این تورم لجام گسیخته را مهار کند و نرخ تورم را تک رقمی کند.

وی گفت: در سال ۸۴ که دولت اصلاحات و سید بزرگ ما سید محمد خاتمی بعد از دوران مدیریت درخشان خود دولت را به نفر بعد تحویل داد شاهد بودیم که کمترین نرخ تورم در زمان دولت اصلاحات رقم خورد، به گواه همگان دولت اصلاحات سالم‌ترین دولت بعد از انقلاب بود که اسناد بین المللی نیز این مدعا را ثابت می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دموکراسی رابطه مستقیمی با سلامت دارد یعنی هرجا مردم سالاری تقویت می شود فساد کاهش پیدا می کند، بنابراین دستاوردهای دولت یازدهم با شعار به دست نیامده است.

صادقی گفت: برای مثال در ابتدای سال ۹۲ برداشت ایران از پارس جنوبی بسیار کمتر از برداشت قطر بود که در سال ۹۵ برداشت ایران از پارس جنوبی مساوی با قطر شد که پیش بینی می شود در پایان امسال برداشت ایران از پارس جنوبی حتی بیشتر از قطر شود.

وی با بیان اینکه نفت یک ذخیره بین نسلی است گفت: در زمان دولت گذشته حتی نمی توانستیم نفت خود را به فروش برسانیم به طوری که کشتی های نفت ایران روی دریاها سرگردان بودند، اما با تحولاتی که رخ داد هم اکنون به راحتی می توانیم نفت خود را به فروش برسانیم هرچند که باید این ذخیره ارزشمند برای نسلهای بعدی نیز حفظ شود.

وی افزود: این تحولات جز با پشتوانه مردم رخ نداد چرا که این مردم بودند که در سال ۹۲ به حسن روحانی رای دادند. اصولگرایان در سال ۸۴ فکر می کردند با یک دست شدن سه قوه همه چیز را می توانند درست کنند اما همانطور که دیدیم کشور را به جایی رساندند که هیچ دستاوردی برای ملت به دنبال نداشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم در انتخابات پیش رو مردم آگاهانه در انتخابات حضور پیدا کنند و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر کشور باشیم. ما نباید انتخابات شوراها را فدای انتخابات ریاست جمهوری کنیم چرا که هر دو انتخابات از اهمیت یکسان برخوردارند.

صادقی با بیان اینکه بنده همیشه حق را بیان می‌کنم و از هیچ قدرتی جز خدا نمی ترسم گفت: ما در دوره دولت اصلاحات به خودکفایی گندم رسیدیم که خوشبختانه این خودکفایی یک بار دیگر در سال ۹۵ تکرار شد، به طوری که حتی هم اکنون گندم مازاد هم داریم. نکته جالب این است که این افزایش تولید گندم بدون افزایش سطح زیر کشت حاصل شده است.

صادقی تصریح کرد: برخی نباید با شعار سه برابری یارانه مردم را فریب دهند و خدمات دولت یازدهم به محرومان را انکار کنند. این یک بی انصافی محض است که خدمات دولت یازدهم به محرومان انکار شود. امیدواریم رنگ سبز دولت یازدهم بیشتر تقویت شود به طوری که عیار اصلاحات دولت دوازدهم دو چندان شود. تاریخ ثابت کرده است هرجا مدیران اصلاح طلب سر کار بوده اند عملکرد آن دستگاه بهتر بوده است.

وی افزود: در زمان دولت یازدهم دانشگاه‌ها تا حد از فضای امنیتی خارج شدند و اساتید در دانشگاه ها احساس امنیت بیشتری می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوع نگاه به انسان از آن جهت که انسان است مهم است گفت: یک دیدگاه به کرامت ذاتی انسان قائل است اما دیدگاه دیگر هرچند حرف از کرامت می زند اما کرامت را صدقه دادن به مردم می داند. نباید عده ای برای تبلیغات انتخاباتی از اموال آستان قدس استفاده کنند و به خانه مردم آرد و نان ببرند و کارناوال تبلیغاتی راه بیاندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: صدا و سیما باید یک رسانه ملی باشد و حسن روحانی به درستی گفت که صدا و سیما باید ملی باشد نه میلی. صدا و سیما علیه دولت به راحتی تبلغ می کند که درست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره با وجود آدمهایی مثل تو بایدم سالم باشه واقعا جز ریا کاری و دروغ چیزی ندارید

    • بدون نام

      بله ،مخصوصا اون وزرای عزیزی که فرار کردن رفتن انگلیس و وجود امام زمان رو نفی کردن!!!خییییییلی پاک بوده!!!

    • بدون نام

      نه داداش بر عکس زنهای بی حجاب از زمان اوست از زمان اوست که مردان بی غیرت شده‌اند چون کنار آنها راه می روند

    • بدون نام

      سالمترینشم شمایی اتفاقا

    • رضا

      خلاف می گویی . اون پایه گذار فتنه بود

    • علیرضا

      چرند میگید

    • سعید

      آقای صادقی عزیز اگر شما نظر ندین کسی نمیگه ... آخه در این دولت حقوقهای نجومی گرفتن بعضیها کار ثواب است و دزدی که نیست یارانه دادن به مردم به قول آقای ریس جمهور گناه بزرگی است و بیکار شدن جوانها به قول ریس جمهور مشکل خودشونه نه مشکل مردم درسته وای بر ملتی که شما هم دیگه نظر براش بدی

    • بدون نام

      آره جون خودتو امثال خودت.....چه رو داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج