۵۳۲۳۹۲
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

تقدیر آیت الله قرهی از ایثارگری قالیباف

مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) در پیامی به محمدباقر قالیباف از کناره‌گیری وی به نفع حجت‌الاسلام رئیسی تقدیر کرد.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله روح الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) در پیامی به محمدباقر قالیباف از کناره‌گیری وی به نفع حجت‌الاسلام رئیسی تقدیر کرد.

متن پیام آیت‌الله قرهی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز و بزرگوار و انقلابی، رزمنده جبهه‌های دفاع مقدّس و مرد کارآمد و عمل در صحنه‌های سازندگی

جناب آقای دکتر قالیباف(دامت توفیقاته)

سلام علیکم و رحمة الله

خبر بسیار مسرت بخش اتحاد بین نیروهای انقلابی و میهن اسلامی که با ایثارگری شما جلوه گر شد، باعث خشنودی همه اقشار ملت شجاع ایران و همچنین نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی گردید.

اینجانب ایثارگری شما برادر عزیز و رزمنده دوران دفاع مقدس و رزمنده دوران سازندگی را می‌ستایم و این اتّحاد خجسته را به امّت شهید پرور و تمام دلسوزان این نظام و ایران اسلامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

برادر عزیز، سلام و درود خدا بر شما و ایثارتان باد

سلام بر مردی که جانانه در مقابل تهمت‌ها ایثارگری کرد و ایثارگرانه برای رضای خدا و اتّحاد به نفع ملّت و تغییر برای مردم، گام جلو نهاد و از صحنه انتخابات به نفع عزیزی دیگر، جناب آیت الله رئیسی دامت برکاته، کنار کشید.

گرچه نمی‌توانیم آن گونه که باید و شاید این عمل صادقانه و از روی خلوص نیّت و ایثارگرانه شما را تقدیر نماییم و امید است که خدای متعال به شما جزای خیر دهد امّا بر خود فرض دیدم که بدین وسیله از وجود نازنین شما تقدیر و تشکّر نمایم و عزّت شما و دولت شما را از خدای متعال خواهان باشم.

امید است که در کنار سیّد عظیم الشّأن، ناب آیت الله رئیسی دامت برکاته، در دولت کار و کرامت و مردم، انشاءالله مملکت اسلامی را در جهان به اعتلای حقیقی آن برسانید و خرابی‌های به بار آمده توسط دنیاطلبان غربگرا را که نه به دین، نه به انقلاب و نه به مردم اعتقادی دارند. باهمان کارعملی شما و شعار «به عمل کار برآید، به سخن دانی نیست» آباد گردانید و مملکت را از رکود و بیکاری و فقر فراگیر در جامعه نجات دهید.

همواره مشمول ادعیّه زاکیّه آقا جانمان، حضرت حجت بن الحسن المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت ظلّ نائب عظیم‌الشّأنشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدّ ظلّه العالی) باشید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

العبد
روح الله قرهی
۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      بنده نیز به نوبه خود لوله شدن آقای خالی باف را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

    • ایران

      خودش میدونست صد هزار تا رای هم نمیاره، اما بی ادب بود ،حیف شد انصراف داد این آدمو مردم تو انتخابات باید روشو کم میکردن

    • اریا

      با روحانی تا1400جشن پیروزی یک شنبه

    • tavalod

      نظامی رو چه به سیاست، فردی عوام فریب از صحنه سیاسی کم شده و زیادی دارن ازش تعریف الکی و تو خالی میکنند بخصوص رسانه های ضد دولت روحانی. مانند تسنیم، مهر، فارس، کیهان، همشهری، جمهوری اسلامی، جوان کافیه یا بازم بگم. رسانه ملی هم که جمعیت دور و بر رئیسی رو عمداً و خیلی تابلو از نمای بالا و 380 درجه نشون میده ولی نقطه مقابل اون روحانی رو چه دیشب که در چهار محال و بختیاری بود و چه در ورزشگاه 12000 نفری بود و چه امشب، با مهندسی و کات و سانسور کردن تصاویر نزدیک و پراکنده و گوشه کناری نشون میداد چه شبکه خبر و چه اخبار 20:30. در کنار همه این نابرابری های رسانه ملی، در کانالهای تلگرامی و فضای مجازی، به شکل واقعا تلخ و ریاکارانه متحجرین باز هم دست از تخریب روحانی برداشتند و تصاویر روحانی رو با نخست وزیر اسرائیل و کسانی که منفور ملت و نظامند رو پخش کردند و زیر آن با انتشار این خبر که :نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره روحانی گفته که بهترین گزینه برای اسرائیل، برای تصدی پست ریاست جمهوری، روحانی میباشد. دوستان و مردم عزیز ایران، به نظر شما وقت آن نشده که جوابی محکم و دندان شکن به این واپسگرایان و مرتجعین داد که به درستی درس مسلمانی بیاموزند، کسانی که با این کار حاضرند خودشان را، قیم مردم و جامعه ایرانی بدانند و برای دیگران تصمیم بگیرند. با روحانی میمانیم چون با این بی اخلاقی ها و آینده تاریک برای ملت ایران مبارزه کنیم. روحانی 1400

    • بدون نام

      ابرو خودشو حفظ کرد..اینکه رای نداشت..

    • پردیس

      وای من میخواستم بهش رای بدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج