۵۳۲۴۷۹
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

حمایت خانواده‌ شهیدان صنیع خانی از رئیسی

خانواده‌ و والدین شهیدان صنیع‌خانی در بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.

خبرگزاری تسنیم: خانواده‌ و والدین شهیدان صنیع‌خانی در بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

روزی جنگ بود و مردان سرزمین‌مان در "وسط میدان" چشم در چشم دشمن دوختند و بعد از هشت سال یاغی‌گری دشمن، او و همه متحدانش را سرجایشان نشاندند. فرزندان این سرزمین و پدران ما ایستاده خون دادند، تا ما امروز در سایه امنیت، دوشادوش ولایت بر سر آرمان‌هایمان بایستیم. زمان، پیروزی ما، در امتحان جنگ را به رخ جهانیان کشید و حالا ما با ایستادگی‌مان نشان می‌دهیم، زمان ما را با خود نخواهد برد و هیچگاه به دشمن لبخند نمی‌زنیم.

حال دوباره گاه امتحان رسیده که هر روزش سخت‌تر و پیچیده‌تر از دیروز است؛ در روز و روزگاری که فتنه و آشوب در کوچه‌پس کوچه‌هایمان، در همسایگی‌مان و حتی در برخی نزدیکان‌مان خانه کرده. اما این دیار ولایت عشق است و ما پای این ولایت عاشقانه ایستاده‌ایم؛ ایستاده‌ایم در برابر فتنه‌های شهری و خانگی.

ما خانواده شهیدان صنیع‌خانی، در کنار مردم آگاه، فهیم و انقلابی کشورمان، با ادب و افتخار اعلام می‌کنیم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ محکم و استوار به دولت سرمایه‌دارهای مستضعف‌گریز، نه می‌گوییم و به دولتی رأی می‌دهیم که کار می‌کند برای کرامت بخشیدن به ایران اسلامی‌مان، رأی خود را به سید مظلوم و باوقار حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، با منطق تغییربه نفع مردم می‌دهیم.

و العاقبه‌للمتقین

والدین شهیدان صنیع‌خانی و همسر و فرزندان سردار شهید سیدمحمد صنیع‌خانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از رئیسی و قالیباف تقاضا می شود جهت حفظ منافع ملی و کیان ایران زمین در این انتخابات از روحانی حمایت کنند مطمنا این فداکاری آنان در تاریخ ثبت خواهد شد.

    • حمید

      سید مظلوم یعنی چی؟ما به کسی رای میدیم که اوضاع مملکت رو اصلاح کنه اونم فقط روحانی و بس،رای دادن به رییسی یعنی عقب گرد به گذشته.

    • بدون نام

      فقط روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج