۵۳۲۴۸۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

طرح تفحص از شهرداری، از سر گرفته می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تحفص از شهرداری تهران که یک بار در مجلس شورای اسلامی رد شد بود دوباره از سر گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تحفص از شهرداری تهران که یک بار در مجلس شورای اسلامی رد شد بود دوباره از سر گرفته می‌شود.

غلامرضا تاجگردون شامگاه دوشنبه در جمع هواداران حجت الاسلام حسن روحانی در یاسوج افزود: وقتی موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مطرح شد شهردار تهران از نمایندگان تأثیر گذار مجلس خواست از این کار صرف‌نظر کنند تا وی مشکلات پیش آمده را حل و فصل کند.

وی اظهارکرد: شهردار تهران بجای حل مشکلات ناشی از مساله املاک نجومی هم اینک به دروغ اعلام می‌کند که این املاک را به رفتگران شهرداری واگذار کرده است.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه، انتخابات ۲۹ اردیبهشت را انتخاب یک مسیر درست در امتداد چهار سال گذشته برای اعتلای ایران اسلامی دانست و گفت: مردم با تدبیر برگ زرین دیگری در زندگی ایرانیان رقم می‌زنند.

تاجگردون افزود: انتخابات 29 اردیبهشت تنها انتخاب یک فرد به عنوان رئیس جمهوری نیست بلکه مردم با انتخاب مسیر درست بهبود زندگی و آینده درخشان فرزندان خود را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: عنصر مهم در این انتخابات حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه است و می‌توان گفت که حیات جمهوری اسلامی منوط به حضور مردم در این عرصه سرنوشت ساز است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی خیال می‌کنند این گفته روحانی که با حضور مردم در انتخاب جلوی دیوار کشی بین مردم گرفته می‌شود به معنای کشیدن دیوار بتنی است بلکه اشتباه می‌کنند و این به معنی مردم صددرصدی نه چهار درصدی و 96 درصدی است.

تاجگردون تأکید کرد: برخی‌ها مردم را برای حضور در جنگ می‌خواهند ولی غافل‌ از این هستند که با حضور مردم در همه عرصه ها از جمله انتخابات، دین و نظام اسلامی حفظ شده و تداوم پیدا می‌کند.

وی انتخاب در 29 اردیبهشت را انتخاب عقلانیت و تدبیر دانست و افزود: مردم به فردی که حتی با حضور در انتخابات فاقد برنامه است چگونه اعتماد کنند و رأی دهند؟

تاجگردون اظهارکرد: مردم در این انتخابات به یک اقتصاد سالم همراه با عقلانیت رأی می‌دهند نه اقتصادی که همانند جزر و مد فردای آن مشخص نیست به کجا می‌انجامد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز، روز انتخاب یک جریان ریشه دار است که توانست اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل را کنار هم بنشاند.

وی ادامه داد: کسانی که در انتخابات سال ۷۶ رقیب هم بودند اکنون با رفاقت در یک صف گرد هم آمده‌اند تا انقلاب اسلامی همچنان به راه خود ادامه دهد.

تاجگردون اظهارکرد: متعجبم چرا دولت تدبیر و امید لب فرو بسته است و حقایق را برای مردم نمی‌گوید، دولت روحانی در چهار سال گذشته حداقل 2 برابر دوران گذشته برای دفاع از کشور هزینه کرده تا کشور امنیت داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مانی

      هوراااااااا

    • بدون نام

      باید شهردار تهران عوض بشه

    • بدون نام

      تحقیق را قبل از کاندیدا شدن انجام باید می دادید نه الان
      ضمنا در تحقیق مگر نتیجه هم میرسید؟
      مگر از دولت احمدی نژاد تحقیق شد و نتیجه ان چطور شد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج