۵۳۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

احسان خواجه امیری:

آلبومی متنوع به بازار می‌فرستم

بعد ازهمکاری مشترک و موفق احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری، با ترانه‌ای از روزبه بمانی، در مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج»، این خواننده جوان همکاری با این دو هنرمند را ادامه داده و در آلبوم جدید خود با آن‌ها همکاری می‌کند.

بعد ازهمکاری مشترک و موفق احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری، با ترانه‌ای از روزبه بمانی، در مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج»، این خواننده جوان همکاری با این دو هنرمند را ادامه داده و در آلبوم جدید خود با آن‌ها همکاری می‌کند.


احسان خواجه امیری با بیان خبر این همکاری گفت: «در آلبوم جدید خود که این روز‌ها مراحل ساخت خود را طی می‌کند با این دو دوست هنرمند همکاری دارم و قرار است به اتفاق هم کارهای جدید و به روز انجام دهیم. »

وی در خصوص اینکه چرا با این دو به همکاری اقدام کرده و سعی نکرده از کسانی که با آن‌ها تجربه همکاری دارد، استفاده کند، گفت: «همکاری با این دو نفر بیشتر از هرچیز به این دلیل است که می‌خواستم کارهای متنوع‌تر و متفاوت تری نسبت به قبل انجام دهم و این به منزله این نیست که دوستانی که پیش از این با آن‌ها همکاری کرده‌ام، کارشان را بلد نیستند.»

وی ادامه داد: «علیرضا افکاری به عنوان آهنگساز در کنار من حضور دارد و خود نیز به عنوان آهنگساز در آلبوم حضور خواهم داشت. امیدوارم این همکاری منجر به کار‌ها و آثار خوب و ماندگاری شود.»

وی در خصوص دیگر جزییات آلبوم در دست تولید خود گفت: «فعلا عنوانی برای آن انتخاب نکرده‌ام اما قرار است که آن را امسال روانه بازار موسیقی کنم.»

آلبومی متنوع به بازار می‌فرستم

خواجه امیری همچنین قرار است کنسرتی را در روزهای ۲ و ۳ مردادماه در سالن همایش‌های برج میلاد برای علاقه مندانش برگزار کند. این کنسرت با حضور عوامل کنسرت‌های قبلی بوده و از قطعات آلبوم‌های قبلی وی در آن اجرا خواهد شد.

به گفته خواجه امیری، آلبوم جدید وی آلبومی متفاوت از دیگر آلبوم‌های وی بوده و تا پایان سال به دست هوادارانش خواهد رسید. از این خواننده تیتراژ «نابرده رنج» این روز‌ها در حال پخش است که در۴۰قسمت ۴۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه سیما ست. تیتراژ این مجموعه تلویزیونی از تیتراژهای مورد استقبال مردم است.

کنسرت احسان خواجه‌امیری روز ۹ مرداد نیز تمدید شده است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند با شماره‌های ۲۲۹۵۵۷۴۷ و ۲۲۹۴۸۶۸۳ تماس بگیرند.

منبع: موسیقی ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آلبومی متنوع به بازار می‌فرستم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج