۵۳۲۷۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ کمپین هنرمندان مخالف روحانی

خوشبختانه طی میلیون‌ها سال اخیر در سرزمین ما هنر و هنرمند در موسم انتخابات از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار بوده است. یعنی در عصر حجر هم کاندیداهای محترم دست راست خود را بر گردن هنرمند می‌انداختند و با دست چپ بر دیواره سنگی غار....

محمدامین فرشادمهر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

خوشبختانه طی میلیون‌ها سال اخیر در سرزمین ما هنر و هنرمند در موسم انتخابات از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار بوده است. یعنی در عصر حجر هم کاندیداهای محترم دست راست خود را بر گردن هنرمند می‌انداختند و با دست چپ بر دیواره سنگی غار سلفی حک می‌کردند. در ایام اخیر نیز که باز موسم انتخابات است و کاندیداها علاقه و حالت ازدواجی خاصی نسبت به قشر هنرمند دارند، این مساله خبرساز شده. نمونه بارز آن کمپین #پشیمانم است که هنرمندانِ به نامی همچون مارکو فان باستن، جِی لو، رجب (از سیاه‌لشکر‌های مطرح سریال عمر گل لاله) در آن حضور داشته و از رای دادن به دکتر روحانی در سال ۹۲ ابراز پشیمانی کرده‌اند. ما در اینجا از یک کمپین دیگر به نام #پشتیبانیم پرده‌برداری کرده‌ایم که به جای ابراز پشیمانی از دکتر روحانی، حمایت خودشان را نسبت به یک کاندیدای دیگر اعلام کرده‌اند. در ادامه قسمتی از صحبت‌های این هنرمندان که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از کاندیدای مربوطه حمایت کرده‌اند را آورده‌ایم:

امروزه ما با پدیده‌ای روبه‌رو هستیم که در چشمان شما زل می‌زند (سیامک انصاری)/ با حضور این فرد دلسوز و زحمتكش در عرصه انتخابات، یکی از محصولات ما که قبلا شناخت زیادی از آن وجود نداشت ترند جهانی شد (ابزار و یراق جابر)/ خُبه خُبه (ثریا قاسمی)/ من با این هیکلم هیچ، اپلیکیشن فِیس‌اَپ هم مثل شما توانایی بازی در نقش‌های مختلف رو نداره (اکبر عبدی)/ هستم پس هستم (هرمز شجاعی‌مهر)/ اینجا کجاست ما رو آوردن؟ قرار بود برای یه برنامه راجع به جوانان استندآپ اجرا کنم! پس چرا دارن کار تبلیغاتی می‌کنن؟! (امیر کربلایی‌زاده)/ امیرجان به مردم گفته بودن می‌بریمتون کنسرت بابک جهانبخش ولی داستان انتخاباتی بوده (بابک جهانبخش)/ مرسی داداش (امیر کربلایی‌زاده)/خوشگل مو طلایی، رییس‌جمهور مایی (مدیریت سالن زیبایی خوش‌چهره)/ لایو گذاشتن با رکابی مادر بیماری‌هاست - یا راهی خواهم یافت، یا چاکراهی خواهم ساخت - من اطلاعات درست سیاسی ندارم- رای من جناب آقای قالیباف هستن (تَتَل)/ برخی با آمدن و انصراف دادن وقت ملت شریف و عزیز ایران را می‌گیرند (م.ب.ق.باف).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج