۵۳۲۸۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آپدیت جدید ios با بهبودهایی فراوان منتشر شد

اپل به تازگی آپدیت آی او اس ۱۰.۳.۲ (iOS ۱۰.۳.۲) را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ خود عرضه کرده است. آیا گوشی های ۳۲ بیتی نیز قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود؟

مجله دیجی کالا - سید حسن حسینی: اپل به تازگی آپدیت آی او اس ۱۰.۳.۲ (iOS ۱۰.۳.۲) را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ خود عرضه کرده است. آیا گوشی های ۳۲ بیتی نیز قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود؟
آپدیت جدید ios با بهبودهایی فراوان منتشر شد

بر اساس شایعات منتشرشده در هفته‌های اخیر، اپل با عرضه آپدیت آی او اس ۱۰.۳.۲ به پشتیبانی از محصولات ۳۲ بیتی خود نظیر آیفون ۵ و ۵c پایان خواهد داد. اما با اعلام این خبر که بروزرسانی جدید برای همه اسمارت فون هایی که iOS ۱۰ را اجرا می‌کنند، نصب خواهد شد، گویا این نگرانی در حال حاضر برطرف شده است.
اما به دلیل عدم اطمینان از این موضوع، بهترین راه این است که کاربران محصولات ۳۲ بیتی اپل با مراجعه به منوی Settings > General > Software Updates در صورت عرضه آپدیت آی او اس ۱۰.۳.۲ دکمه Download and Install را زده و آخرین ورژن از این سیستم عامل را نصب کنند. البته راه دیگر نیز اتصال گوشی به کامپیوتر و آپدیت از طریق نرم افزار iTunes است.

آپدیت آی او اس 10.3.2 چه تغییراتی ایجاد می‌کند؟

iOS 10.3.2 با رفع باگ‌هایی همراه بوده که بهبود عملکرد دستگاه و افزایش امنیت سیستم عامل را به دنبال دارد. به جز این، تغییرات چندانی در ظاهر ایجاد نشده است. پیش از عرضه رسمی این ورژن، لیست کاملی از اشکالات و باگ‌های نرم افزاری را در نسخه‌های بتا شاهد بودیم. با توجه به اینکه بسیاری از این تغییرات در پشت صحنه انجام می‌گیرد، شاید ما به عنوان یک کاربر متوجه تفاوت چندانی نشویم.

به عنوان یادآوری، اپل قرار است در خلال کنفرانس WWDC که در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) آغاز می‌شود، از آی او اس 11 (iOS 11) رونمایی کند. از امکانات احتمالی این آپدیت می‌توان به مواردی همچون یکپارچه‌سازی iTunes، قابلیت یادگیری متنی سیری، قابلیت FaceTime گروهی و تغییرات در طراحی ظاهری اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج