۵۳۳۰۴۵
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

رئیسی: گذشته ی ما را همه می دانند

رئیسی گفت:‌ ما که گذشته‌مان را همه می‌دانند، گذشته ما حمایت از حقوق مردم است، گذشته ما گذشته دورکردن سایه تروریسم از این کشور است، اما آقایان شما چرا یادتان رفته که بیست سال سابقه امنیتی داشته‌اید اما امروز وقتی لب به سخن می گشایید، منافع ملی و مصالح کشور را نادیده می گیرید؟

خبرگزاری ایسنا: رئیسی در مصلای تهران گفت: اگر درصدی از نقدینگی موجود در کشور برای حل مشکل بیکاری خرج می شد و به بخش تولید می رفت الان وضعیت اینگونه نبود.

ابراهیم رئیسی در جمع هوادارانش در مصلای تهران اظهار کرد: در حکومت مهدوی دو اصل مهم وجود دارد یکی رعایت اخلاق و دیگری کارآمدی. باید مردم ببینند و حس کنند آنچه باید در زندگی آنان تحقق عینی و عملی پیدا کند، انجام می شود.

وی گفت: من از برادر ایثارگر و مجاهدم دکتر قالیباف که در یک اقدام زمان شناسانه مطابق با آنچه امروز نیاز است کاری کردند که جبهه انقلاب متحد باشد.

رییسی افزود: برنامه‌ای که ما اعلام کرده‌ایم و گفته‌ایم که مشکلات را می‌شناسیم و اگر امروز مردم ما مشکل بیکاری داریم، راه حل آن را می‌دانیم.


وی تصریح کرد: ما اعلام کردیم که باید به لحاظ کمی و عددی حداقل در هر سال یک میلیون شغل ایجاد شود. هم من در سخنانم گفتم و هم آقای قالیباف که امکان ایجاد شغل میلیونی وجود دارد و آقایان گفتند مگر می شود؟


رییسی افزود: ما گفتیم اگر اقتصاد دریا، اقتصاد فضای مجازی، اقتصاد صنایع پایین دستی پتروشیمی و مهمتر از همه روزنه ها و منافذ فساد را ببندید، حتما می شود.


وی اظهار کرد: اگر درصدی از نقدینگی موجود در کشور برای حل مشکل بیکاری خرج می شد و به بخش تولید می رفت الان وضعیت اینگونه نبود.


رییسی گفت: ما که انقلابمان حامی مستضعفان است و با فاصله طبقاتی مشکل دارد چرا شما با سیاست های تان کاری کردید که امروز فاصله طبقاتی افزایش یابد؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شما که می گفتید پول نداریم چطور شب انتخابات یارانه کسانی که به آنان یارانه نمی دادید، واریز کردید؟ شما اس ام اس زدید و به کسانی که یارانه نمی‌گرفتند گفتید که بیایید یارانه‌تان را بگیرید، شما از کجا این پول را آوردید؟ از کجا پول آوردید که به دهداران نفری ده میلیون پول دادید، آن هم در روزهای منتهی به انتخابات؟

وی افزود: بحث ما از این ها فراتر است، بحث ما این است که امروز هر کس با هر نگاه سیاسی می گوید که خوابیدن نیمی از ظرفیت تولید کشور غلط است.

رییسی تصریح کرد: مشکل از آنجایی شروع می‌شود که افرادی برای حل مشکلات کشور، از قبیل تحریم یا سایر مسائل، کلید کار را در خارج از مرزها جستجو کردید اما کلید باز شدن قفل مشکلات، حضور مردم است.

این کاندیای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ ما که گذشته‌مان را همه می‌دانند، گذشته ما حمایت از حقوق مردم است، گذشته ما گذشته دورکردن سایه تروریسم از این کشور است، اما آقایان شما چرا یادتان رفته که بیست سال سابقه امنیتی داشته‌اید اما امروز وقتی لب به سخن می گشایید، منافع ملی و مصالح کشور را نادیده می گیرید؟

وی اظهار کرد: من آقای روحانی را نصیحت می‌کنم که سخنی نگویید که وقتی فردا نوارشان را برای شما گذاشتند، همانطور که امروز می‌گویید ما برخی وعده‌ها را نداده‌ایم، بگویید من این حرف‌ها را نزدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      چه اعتماد به نفسی!! ای کاش کسی نمیدونست شاید رای میاوردی

    • ایرانی

      شما که برنامه ندارین

    • شهرام

      فقط برنامه های آبکی بدین. بخدا خودتون هم حرفای خودتونو قبول ندارین.

    • بدون نام

      با رو حانی تا 96/2/29

      پاسخ ها

      • تا 1400

        با روحانی تا 1400

        بشین یه صفحه مشق از رو این بنویس تا ایندفعه درست بنویسی

    • بدون نام

      قربون دهنت اگه این نقدینگی که میگی زمان محمود خرج میشد الان بیکاری نبود الان یه عالمه دهه شصتی مجرد نبود. ما تو دهه هشتاد از دست محمود سوختیم جزغاله شدیم.

    • علی

      سلام بر رئیسی درود بر قالیباف.
      رئیسی! ای پسر فاطمه(س) حمایتت میکنیم.

    • محمد سلطان

      خوبه والا یه احمقی چیزی به اسم یارانه را باب کرد دید گرفت حالا همه کورکورانه پیروی میکنند! کجای دنیا یارانه نقدی میدن ؟ چرا ما جهان سومی خواهیم ماند تا زمانیکه منابع کشور جای آبادانی بین مردم پخش شود! یارانه را زیاد کنیم تا چرخهای کشور دیگر رمقی برای چرخیدن نداشته باشد!

    • بدون نام

      درود بر ریسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروووووود بر روحانی

    • بدون نام

      گذشته پر باری نبوده, درود بر روحانی

    • بدون نام

      آقای رییسی شما در چه دوره ای زندگی می کنی؟نوار سخرانی کجا بود دیگه

    • بدون نام

      احمدی نژادیسم دوم با هاله نور

    • بدون نام

      روحانی

    • بدون نام

      حرفاش تکراریه .هیچ،حرف و برنامه جدیدی از ش نشنیدم... سابقه کار اجرا نداره مردم به چیش رای میدن؟

    • سید

      امروز بی عدالتی رو تو صدا وسیما دیدم ولی کور خوندید .ما به روحانی رأی خواهیم داد .با روحانی تا 1400

    • بدون نام

      من نمیدونم این طرفدارای روحانی خودشون را عقل کل میدونن و ما را بی سواد ،بیچاره ها میدونید عربهای وهابی به بچه هامون تجاوز کردن عربها همه ننگ را بارمون کردن تا کی میخواهید دم از روشنفکری بزنید به خدا حیف و متاسفم براتون

      پاسخ ها

      • محسن

        با حمله کردن به سفارت همه چی درست میشه. مرحبا

    • ایرانم

      درود بر برترین ها که بی طرف هستید ولی اون آخرین. خبر متاسفانه. داره تفرقه می ندازه من خودم طرفدار روحانی هستم اما هرکسی رای بیاره چون رهبرمون فرمودند من با کمال میل ازش حمایت میکنم زنده باد ایران و ایرانی

    • علی

      طرفدارای روحانی یه جوری میگن رئیسی برنامه نداره انگار به برنامه روحانی رأی داده بودن‌.رئیسی برنامه داره.برنامه رئیسی دیوار کشیدن بین چپاولگران و نجومی بگیران با بیت الماله.برنامه رئیسی ایجاد شغله.برنامه رئیسی فراهم کردن مسکن برای همه ست.خوب روحانی هم برنامه نداشت همه به خاطر کلیدش بهش رأی دادین دیگه.الان هم تو این ۴ سال هیچ کاری نکرده ، میاد میگه میانه راهیم.همون شعارهای دوره ی قبل رو تکرار میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رئیسی باید وقتی بین نجومی بگیران و بیت المال دیوار میکشید که رئیس دیوان محاسبات بود و قتی باید فساد رو نابود میکرد که دادستان بود ...پس چی شد؟چرا فساد روز به روز بیشتر شده...شغل اصلی رئیسی همون بوده و جایگاهش هم همون بوده اونجا نتونست اینجا هم نمیتونه کاری کنه . ضمن اینکه سابقه اجرا داشتن خیلی متفاوته با کار قضا ...توی کار قضا اینها پولها رو خرج میکردن ولی در عالم اجرا هم باید پول در بیار ی و هم درست تقسیم و خرج کنی.. .

    • شهروند

      درودبی پایان برحسن روحانی رییس جمهور4سال اینده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج