۵۳۳۱۰۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد سخنگوی دولت از عملکرد صدا و سیما

سخنگوی دولت با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت:‌ در نشست خبری از بدنه زحمت کش سازمان صدا سیما تقدیر کردم اما صداوسیما برخلاف مصالح ملی کار می‌کند اما چه باید کرد؟ سازمان صداوسیما فراقوه‌ای است. ما برای اصلاحات در همه عرصه‌ها که رییس‌جمهور آن جا نقش دارد، احتیاج به رای بالا داریم.

خبرگزاری ایلنا: محمدباقر نوبخت در همایش بزرگ انسجام ملی اقوام و طوایف حامی حسن روحانی که به همت کانون ایلات و عشایر حزب اعتدال توسعه برگزار شد گفت: امروز گردهمایی‌های متعددی برای توسعه، اعتلا و سر بلندی کشور برپا شده اما برای من این جمع متفاوت است.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: من امروز به خانه خودم در حزب آمدم و احساس می‌کنم این حضور حلاوت دیگری دارد. آرزو می‌کنم انشالله در هفته آینده فرصتی برای شکرگذاری برای پیروزی داشته باشیم. یک تفاوت دیگر این جمع با همه گردهمایی‌های دیگر است که روحانی نامزد انتخاباتی این حزب است. حزب اعتدال و توسعه از سال ۹۲ کاندیدای مورد حمایت خود را روحانی را معرفی کرد که در سال ۹۲ با استقبال سایر احزاب مخصوص احزاب جبهه اصلاحات مواجه شد.

او اضافه کرد: این افتخاری است که خواهران و برادران اصلاحات‌طلب بر سر پیمان تا سال ۱۴۰۰ خواهند ماند. امروز ائتلافی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تشکیل شده تا ایران را به جایگاه رفیع خود برسانیم.

سخنگوی دولت با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت:‌ در نشست خبری از بدنه زحمت کش سازمان صدا سیما تقدیر کردم اما صداوسیما برخلاف مصالح ملی کار می‌کند اما چه باید کرد؟ سازمان صداوسیما فراقوه‌ای است. ما برای اصلاحات در همه عرصه‌ها که رییس‌جمهور آن جا نقش دارد، احتیاج به رای بالا داریم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اضافه کرد: ما با یک حضور گسترده قدرت ملی خود را نشان داده و دولت قدرتمند تشکیل می‌دهیم. این دولت همانطور که با اتکا به آرای شما و با مردان دیپلمات، حق شما را استیفا کرد، برای ادامه راه و در دولت دوازدهم برای شکستن حلقه تحریم حمایت حداکثری شما را نیاز دارد.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه با آموزه‌های رهبری و تشکیل یک دولت حداکثری سایر تحریم‌ها را خواهیم شکست، گفت: امروز این جمع فقط اقوام نیست امروز این جمع ملت ایران است. بدون تردید با دستانی که برای دعا به سمت خدا دراز است امیدوارم روز جمعه با یک انسجام قوی، دولت دوازدهم و دولت اعتدال را آغاز کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جون تو مگه تو سخنگوی یارانه نیست بدیم به مردم ، چرا اینجایی پس خخخخخخ از روزی که سخنگوی دولت شدی فقط گفتی یارانه نیست بنده خدا التماس نکن واسه رای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج