۵۳۳۱۴۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

فاطمه هاشمی: فقط روحانی، برنامه داشت

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مناظره ها دیدید هیچ کدام از کاندیداها برنامه ای نداشتند به غیر از دکتر روحانی اعلام کرد برای آینده چه کارهایی می خواهیم انجام بدهیم .

خبرگزاری ایرنا: فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مناظره ها دیدید هیچ کدام از کاندیداها برنامه ای نداشتند به غیر از دکتر روحانی اعلام کرد برای آینده چه کارهایی می خواهیم انجام بدهیم .

فاطمه هاشمی شامگاه سه شنبه در تجمع طرفداران دکتر روحانی در تالار آرش فردیس استان البرز افزود: رنج می بردم چرا افراد طوری سئوال کنند که انقلاب اسلامی را زیر سئوال ببرند و به دنیا اعلام کنند که انقلاب اسلامی این است.

وی بیان کرد: برخی از آنها دروغ هایی گفتند که غیر از این که برای جمهوری اسلامی بدنامی ایجاد کردند، چیزی نداشت.

هاشمی افزود: فقط تلویزیون ایران نبود این برنامه ها را پخش می کرد، ماهواره ها و تلویزیون های جهانی از نکات آنها استفاده می کردند و علیه جمهوری اسلامی آنها را پخش می کردند.

هاشمی اظهار داشت: دکتر روحانی در مناظره نشان داد که دلسوز انقلاب اسلامی است. با اینکه خرابی ها را دولت نهم و دهم به وجود آورده بود و کاندیداها به آنها استناد می کردند و آن را به روحانی نسبت می دادند، آقای روحانی تنها در دفاع از انقلاب اسلامی صحبت کرد نه در دفاع از خود.

وی گفت: آقای روحانی نباید پاسخگوی آن قضایا باشد، ولی با این وجود روحانی به این حاشیه ها توجه نکرد و نشان داد مردم، انقلاب و اسلام برای او مهم است.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: امروز که دور هم جمع شدیم، بناداریم از فردی حمایت کنیم که در 4 سال گذشته نشان داد که می تواند دوباره بر مسند ریاست جمهوری بنشیند و برنامه های خود را تکمیل کند.

فاطمه هاشمی افزود: ما وظیفه بزرگتری از رای دادن داریم، ما رای خواهیم داد، مهم آن است افرادی که نمی خواهند رای بدهند به صحنه بیایند، این جمله را شاید بارها در فضای مجازی شنیده اید سیاستمداران توسط افرادی انتخاب می شوند که رای نمی دهند، اینها به سرنوشت کشور لطمه می زنندپس ما باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهیم.

وی اظهار داشت: باید در این جمع قول بدهیم تا افرادی را که ناراحت هستند را با منطق راضی کنیم که در عرصه انتخابات حضور یابند.

وی ادامه داد: اگر خود به دنبال تغییر نرویم، برای ما تغییری ایجاد نخواهند شد و ما باید روی این مسئله تاکید داشته باشیم. دنیا در حال پیشرفت و توسعه است صبر نمی کند ما به آن برسیم. در ۸ سال ما ۵۰ سال عقب افتادیم، بخاطر اتفاقاتی که در آن دوران به وجود آمدو نمی توانیم خود را با اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد، هماهنگ کنیم.

هاشمی گفت: قرار بود کشوری باشیم با نام جمهوری اسلامی که در دنیا بدرخشیم، امروز هم با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد، به لحاظ اینکه از ابتدا جمهوری اسلامی درست پایه ریزی شد و برنامه های درستی را پیش برد، هنوز ما بازیگر اصلی منطقه هستیم. این بازیگر می تواند کار درست و یا اشتباه انجام بدهد. آقای دکتر روحانی با عقلانیتی که داشت ما را به یک بازیگر مفید در منطقه تبدیل کرد و برای ملت ایران افتخارجهانی کسب کرد.

وی بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی و نمایندگان شما از طرف دکتر روحانی در مذاکرات هسته ای شرکت می کردند. یک کشور در مقابل ۶ کشور از قدرت های بزرگ جهانی بودند ولی چنان مذاکره و صحبت کردند که آنها خواسته های ایران را پذیرفتند به این دلیل که حرف منطقی زده می شد.

هاشمی افزود: به دنیا گفتیم نه تنها ایران به دنبال جنگ نیست بلکه به دنبال صلح هستیم و برای صلح هم زحمت می کشیم و توانستیم به آن نقطه نظرات خود برسیم. اگر دولتی با عقلانیت، تدبیر و با برنامه کارکند، می تواند موفق باشد.

وی اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتوانه مردم شکل گرفت و به کار خود ادامه داد. در روزهای انقلاب اسلامی حضرت امام تاکید کردند که نام سیستم حکومتی ایران جمهوری اسلامی قرار گیرد و جمهوری اسلامی زمانی موفق خواهد شد که به آرای مردم استوار باشد.

وی افزود: وقتی به سابقه دکتر روحانی نگاه کنید، همیشه در امور و تصمیم گیری کشور نقش مهمی را ایفا کرده، نماینده مجلس، نایب رییس مجلس، در زمان جنگ در شورای عالی دفاع، نایب فرمانده جنگ، دبیر شورای امنیت ملی، عضو تشخیص مصلحت نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری بوده و در بین کاندیداهای ریاست جمهوری کسی مانند ایشان پیدا نمی کنید که اینگونه بر تمام امور مملکت اشراف داشته باشد.

وی افزود: امروز ایران در منطقه و دنیا با شرایط خاصی مواجه است. هجمه ها علیه ایران زیاد است و فردی می خواهد که به دور از افراط و تفریط با عقلانیت و تدبیر بتواند کشتی را به پیش ببرد و مسئولیت اجرایی کشور را داشته باشد که آقای روحانی در چهارسال گذشته این را نشان داد.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: امروز می بینید در اطراف و منطقه جنگ، خونریزی و اعتراضات به پا است. کشورها به هم ریخته اند، ولی ایران با امنیت کامل راه خود را جلو می برد و بدنبال پیشرفت و سازندگی است.

هاشمی افزود: پدر من زمانی که فعالیت خود را دوران سازندگی شروع کرد، تاکید بر این بود که باید توسعه اقتصادی به وجود آید تا مردم در آرامش آسایش زندگی کنند.

وی تصریح کرد: شما در تشکیل دولت اصلاحات دیدید، برمبنای توسعه اقتصادی و توسعه سیاسی حرکت کرد. اما 8 سال دولت نهم و دهم برسرکارآمد که هیچ برنامه ای برای اداره کشور نداشت و حتی برنامه 25 ساله ای که نوشته شده بود را اجرا نکرد و شما خودتان شاهد اتفاقاتی در داخل و خارج کشور بودید. مردم دیگر خسته شده بودند و آن را برای خود مفید نمی دانستند.

وی بیان کرد: دیدید که در بین کاندیداهایی که آمدند از هر دو گروه بودند و مردم روحانی را انتخاب کردند و دلیل انتخاب روحانی هم همین بود که مردم می خواستند پیام را به نظام بدهند که ما می خواهیم زندگی کنیم و چیزی غیر از این نمی خواهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارزو

      تو طرفشو نگیری کیی بگیره اره راست میگی برنامه داشت گفتن ماجرای لوله قالیباف و ....بود
      ریسی ✌✌

    • ایران دوست

      احسنت واقعادرسته
      برنامه؟
      آقای روحانی برنامه داشت امانه برنامه اقتصادی
      وفرهنڱی وسیاسی
      فقط برنامه تخریب و اخلاق خراب وتهمت
      ڪه اونم ازداداشای شمایادڱرفت مخصوصاازآقامهدی هاشمی

    • بی نام

      ازخانم فاطمه هاشمی کی نظرخواست سفربه انگلیس چقدرهزینه دارد؟درسال چندربارخدایاملت ایران راازسیاستمداران حافظ منافع انگلیس در امان بدار

    • بدون نام

      روحانی تا ۱۴۰۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج