۵۳۳۲۳۰
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

حمایت کیانوش رستمی از حسن روحانی

کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریودوژانیرو، یکی دیگر از چهره‌های مطرح ورزش ایران است که حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری رسما اعلام کرده است.

روزنامه شرق: کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریودوژانیرو، یکی دیگر از چهره‌های مطرح ورزش ایران است که حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری رسما اعلام کرده است. این وزنه‌بردار کرمانشاهی ضمن اینکه در پیامی ویدئویی همه مردم را به شرکت در این انتخابات دعوت کرد، در گفت‌وگوی اختصاصی با «شرق» به آنها می‌گوید باید به روحانی فرصت داد تا بتواند کارنامه دولت تدبیر و امید را در چهار سال بعدی تکمیل کند. گفت‌وگوی اختصاصی او را با «شرق» در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌خوانید.

‌به چه دلیل تصمیم گرفتید از دولت آقای روحانی حمایت کنید؟

به نظرم دولت آقای روحانی الان در نیمه راه است و برای به‌سرانجام‌رساندن برنامه‌های مدنظرشان باید که در دوره بعد هم حضور داشته باشند. پس ما باید به ایشان فرصت دهیم تا این اتفاق بیفتد.

‌ چرا از مردم خواستید که در انتخابات شرکت کنند و پای صندوق‌ها بیایند؟

همان‌طور که می‌دانید ایران یک کشور پهناور با ٨٠ ‌میلیون جمعیت است که به فرموده مقام معظم رهبری همین موضوع باعث ابهت آن می‌شود. پس ما باید برای حفظ این ابهت در انتخابات شرکت کنیم که هم سرنوشت و آینده مملکتمان را با دست‌های خودمان رقم بزنیم و هم به دنیا نشان دهیم که حضور در انتخابات چقدر برایمان مهم است.

‌به‌طورکلی دولت تدبیر و امید را در چهار سال گذشته چطور دیدید؟

مسلما بنده باید در حیطه کاری خودم که ورزش است، اظهار نظر کنم. ورزش در همه جای دنیا دارای دو بعد است؛ یکی همگانی و دومی قهرمانی که هر دو مبحث از اهمیت خاصی برخوردار است. ورزش همگانی در جهت سلامت و ایجاد نشاط در جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد که خدا را شکر در دولت آقای روحانی به این بعد بیشتر از گذشته توجه شده است. اما ورزش قهرمانی از لحاظ حفظ و افزایش غرور ملی و نیز اعتبار کشورمان در سطح بین‌المللی اهمیت بسیار زیاد و راهبردی‌تري دارد. در این بعد به نظرم هنوز جا برای کارکردن بسیار زیاد است و واقعا دولتمردان ما باید خیلی بیشتر از اینها به ورزش قهرمانی توجه کنند. متأسفانه این توجه اکثرا در ایام نزدیک به بازی‌های المپیک هست و پس از آن از یاد مسئولان می‌رود. امیدوارم در دولت دوازدهم نگاه ویژه‌ای به این موضوع به وجود بیاید.

‌به‌عنوان یک قهرمان المپیک و الگوی جامعه چه خواسته‌ای از آقای روحانی در دولت بعدی‌شان دارید؟

مسلم است که خواسته من از ایشان این است که نگرش حرفه‌ای‌تری به ورزش قهرمانی و قهرمان‌های این مرز و بوم داشته باشند. درست است که من قهرمان المپیک هستم ولی از جامعه که جدا نیستم. همه می‌دانیم مشکل الان جامعه ما اشتغال جوان‌ها و اقتصاد خانواده‌هاست. از آقای دکتر روحانی این درخواست را دارم که در صورت انتخاب‌شدن حتما به این دو مبحث بسیار مهم توجه خاصی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من به عنوان یه کرمانشاهی خجالت کشیدم

    • بدون نام

      کیانوش که طرفدار روحانی نبود ....

    • بدون نام

      سالی که نکوست از بهارش پیداست .تو این چهارسال چیکارکرد که چهرسال بعدی میخواد کنه

    • بدون نام

      خجالت اوره ورزشکارا وارد ارثه سیاسی بشنداوهم طرفداردولت بی تدبیری وناامیدی دکترروحانی اون هم برای منافع شخصی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج