۵۳۳۲۹۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

مرورگر Edge مایکروسافت سریع‌تر می‌شود

مایکروسافت در آپدیت آینده‌ی ویندوز بر عملکرد مرورگر Edge تمرکز کرده است. در کنفرانس Build ۲۰۱۷ یکی از مهم‌ترین سرخط خبرها به‌روزرسانی مرورگر اج در آپدیت پاییزه ویندوز ۱۰ بود. در صدر لیست باز و بسته کردن روان‌تر تب‌هاست.

مجله دیجی کالا - سمیرا علی نژاد: مایکروسافت در آپدیت آینده‌ی ویندوز بر عملکرد مرورگر Edge تمرکز کرده است. در کنفرانس Build ۲۰۱۷ یکی از مهم‌ترین سرخط خبرها به‌روزرسانی مرورگر اج در آپدیت پاییزه ویندوز ۱۰ بود. در صدر لیست باز و بسته کردن روان‌تر تب‌هاست. اگر با مرورگر Edge آشنا باشید، احتمالا از کندی عملکرد آن در باز کردن و تایپ آدرس در URL مطلعید.
مرورگر Edge مایکروسافت سریع‌تر می‌شود

در کنار پیشرفت عملکرد تغییرات کمی هم در طراحی آن به وجود خواهد آمد. به‌عنوان بخشی از طراحی سیال (Fluent Design) سیستم مایکروسافت، منتظریم طراحی مدرن و جدیدی در مرورگر Edge ببینیم. یک انیمیشن جدید در کنار طراحی بصری زیبا هنگام کلیک کردن جزیی از این تغییرات است. بیشتر تغییرات جزئی هستند یا فقط به طراحی مربوط می‌شوند. البته مایکروسافت برنامه‌ی کلی و بزرگ‌تری برای بهبود رابط کاربری ویندوز در راستای طراحی سیال آن دارد.

مایکروسافت وب اپلیکیشن‌های جلو رونده (PWAs) به مرورگر Edge اضافه کرده است. Alex Russell از مهندسان گوگل این اپ ها را ابداع کرده است. آن‌ها وب‌سایت‌های ضروری هستند که به اپ تبدیل می‌شوند. این یعنی وب‌سایت‌های بیشتری تجربه‌ی مشابه اپلیکیشن خواهند داشت و نوتیفیکیشن‌ها و پشتیبانی در حالت آفلاین به قابلیت آن‌ها اضافه می‌شود. البته PWAs هنوز ابتدای راه است. بااین‌حال خوشحالیم که مایکروسافت از این پروژه حمایت می‌کند.
مرورگر Edge مایکروسافت سریع‌تر می‌شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج