۵۳۳۴۴۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ کم آوردن پطروس فداکار در مقابل دکتر قالیباف

مجسمه‌ای از تندیسِ انصراف، در تهران‌باستان کشف شد. به گفته باستان شناسان، این تندیس در حالی کشف شد که به نظر می‌رسد می‌خواسته از کشف شدن انصراف دهد ولی در آخرین لحظه، توجه باستان‌شناسان به یک تکه کاغذ کهنه که در....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

مجسمه‌ای از تندیسِ انصراف، در تهران‌باستان کشف شد. به گفته باستان شناسان، این تندیس در حالی کشف شد که به نظر می‌رسد می‌خواسته از کشف شدن انصراف دهد ولی در آخرین لحظه، توجه باستان‌شناسان به یک تکه کاغذ کهنه که در دستش بود، جلب شد. گویا بررسی این کاغذ زیر میکروسکوپ الکترونیکی، نشان داده که در این کاغذِ فسیل شده، قیمت ملک در منطقه‌ای باستانی به نام شهرک غرب نوشته شده! البته در کنار این تندیس، یک تکه کاغذ مچاله شده هم کشف شده که گویا تا مرز تبدیل شدن به یک سیاه‌چاله فضایی، در هم فشرده شده بوده و در آن کلماتی نامفهوم مثل: «نجوم، املاک، تخلف، خانه، تخفیف و آتیش به مالم!» کشف شد. باستان‌شناسان اعلام کردند هنوز معنیِ دقیقِ این کشفیات را نمی‌دانند و برای شناخت این معانی در تهرانِ باستان، مشغول رایزنی با تاریخدان‌های تهران باستان هستند!

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، از ایجادِ جوِ ترس و ایجاد رعب‌و‌وحشت از رقیب، توسط کاندیداهای دیگر انتقاد کرد و گفت: «اگر این جو کاذبِ کاندیدا هراسی وجود نداشت بنده مجبور نبودم شما عزیزان خبرنگار را در این مهد‌کودک که با رنگ‌های شاد و نقاشی‌های رنگارنگ و توپ‌های بادی بزرگ و کوچک تزيین شده، گردهم بیاورم تا اثرات این تبلیغات سوء را باطل کنم! در ادامه، سرودِ «سبد آرایی دارم خوشگله، فرار کرده زدستم، کاشکی وعده‌های بیشتری می‌بستم!» توسط اعضای ستاد ایشان خوانده شد و مسابقه‌های شاد و مفرحی مثل ماست‌خوری، دکلمه تصویری اشعار معاصر و پرتاب دارت بین خبرنگاران برگزار شد و جوایزی هم به برندگان اهدا شد!

عده‌ای از مخالفان دولت، از تحرک‌های مشکوک و عوام فریبانه دولت در آستانه انتخابات اظهار نگرانی و اعلام کردند: «داداش اون موقع که ما عوام فریبی می‌کردیم شما به شوکولات، می‌گفتین اوجولات! و اگر قرار است دولت بعدی براساس میزان عوام‌فریبی انتخاب شود، ما تنها دولت لایق در سراسر کشهکشان راه‌شیری هستیم!». این مخالفان با صراحت و رکی خاصی، مصادیق این عوام‌فریبی را اعلام کردند: «افزایش شارژ اعتباری تلفن‌های همراه، موقع خرید شارژ پنج هزار تومانی از 45872 ریال به 45873 ریال! کم‌شدن دو ثانیه‌ای شمارشگر معکوس چراغ قرمز سرچهار راه‌ها، خنک شدن دو درجه‌ای هوا، آن هم درست شب قبل از انتخابات و بالاخره توفان بی‌سابقه مغناطیسی روی لکه‌های خورشیدی و کم‌شدن پارازیت‌ها، موقع پخشِ گل‌های رنگارنگ 80 سال قبل!».

پطروس فداکار، دهقان فداکار و سایر فداکاران عرصه ادبیات، تاریخ و جغرافیا، در اولین کنفرانس بین‌المللی فداکاران، از فداکاری دکتر قالیباف تقدیر و تشکر کردند. پطروس فداکار در سخنرانی‌ای اعلام کرد: «برخی انگشت بنده را که در سوراخ سد فرو رفته، سمبل فداکاری می‌دانند در حالیکه انگشت من، انگشت کوچیکه تصمیم انصراف دکتر قالیباف هم نمی‌شود!». در ادامه، دهقان فداکار هم گفت: «بنده شاید فقط لباس‌های تنم را آتش زدم ولی جناب قالیباف، سال‌ها توهم رای اکثریتش را آتش زد! به قول شاعر: «هم سمبلی هم بوری، قطعا فداکار اولی!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینم ایا پطروس ودهقان وکبری وحسنک کجایی در مقابل مقام عظما وعالیه جناب اقای فریدون کم نیاوردن؟ایشون که از همه فداکار تر هستن

    • بدون نام

      چند گرفتین که اینقدر میبافین
      دوبرابر بهتون میدم
      فقط تمومش کنید طنزاتون
      بدرد عمه مرحومتون میخوره

    • بدون نام

      وای نخندم......... نخندم
      خنک وبیمزه

    • جلال هاشمی

      جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج