۵۳۳۵۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

Galaxy J۷ Max سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ تولیدکننده مطرحی در زمینه صنعت تلفن‌هوشمند محسوب می‌شود که تاکنون محصولات مختلفی را معرفی و در بازار عرضه داشته است. حال به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد معرفی مدل رده بالایی در سری گلکسی J باشیم.

وب سایت کلیک: شرکت سامسونگ تولیدکننده مطرحی در زمینه صنعت تلفن‌هوشمند محسوب می‌شود که تاکنون محصولات مختلفی را معرفی و در بازار عرضه داشته است. حال به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد معرفی مدل رده بالایی در سری گلکسی J باشیم.
Galaxy J7 Max سامسونگ در راه است

براساس گزارش‌ها شرکت سامسونگ قصد داشته عضو جدیدی را به سری مقرون به صرفه گلکسی J بیافزاید که بیشتر یک میان رده بوده تا مقرون به صرفه است. به تازگی این مدل در فضای اینترنتی آشکار شده و شاهد رویت شدن مشخصات آن نیز هستیم.

تاکنون سامسونگ مدلی به نام Galaxy J۷ Max معرفی نکرده و ما در سری گلکسی J شاهد معرفی و عرضه چنین مدلی نبودیم اما حال باید منتظر چنین محصولی در آینده نزدیک باشیم. در تصویر Galaxy J۷ Max به رنگ مشکی بوده و از لنز دوربینی با رنگ متفاوت نارنجی بهره می‌برد.

در بخش مشخصات نیز به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی FHD TFT، پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای MT۶۷۵۷V مدیاتک که به عنوان Helio P۲۰ شناخته می‌شود، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را اشاره کرد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED در کنار یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی پیکربندی دوربین Galaxy J۷ Max را رده بالا می‌کند. در بخش باتری پک ۳۳۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شد و سیستم‌عامل نیز از نوع اندروید نوقا است.

گفته می‌شود در ابتدا Galaxy J۷ Max با رنگ‌های طلایی و مشکی به فروش می‌رسد و قیمتی ۳۱۱ دلاری خواهد داشت. براساس گزارش‌ها عرضه این میان رده در هفته دوم ماه ژوئن صورت خواهد گرفت و جزئیات بیشتری از آن در دست نیست.

احتمالا با عرضه در هفته دوم ژوئن در هفته نخست نیز معرفی انجام می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج