۵۳۳۶۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

iOS ۱۰.۳.۲ چه تغییراتی کرده است؟

اپل بامداد امروز آپدیت iOS ۱۰.۳.۲ را رسماً عرضه کرد. این به روز رسانی که برای گوشی های آیفون، دستگاه های آیپد و آیپاد تاچ عرضه شده، پس از آن که ۵ نسخه بتا از آن برای توسعه دهندگان و عموم منتشر شده بود، اکنون برای دانلود و نصب در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

وب سایت تک شات: اپل بامداد امروز آپدیت iOS ۱۰.۳.۲ را رسماً عرضه کرد. این به روز رسانی که برای گوشی های آیفون، دستگاه های آیپد و آیپاد تاچ عرضه شده، پس از آن که ۵ نسخه بتا از آن برای توسعه دهندگان و عموم منتشر شده بود، اکنون برای دانلود و نصب در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.
iOS 10.3.2 چه تغییراتی کرده است؟

از نظر زمانی، iOS ۱۰.۳.۲ حدود یکماه پس از نسخه قبلی اش یعنی iOS ۱۰.۳.۱ منتشر شده و بیشتر شامل بهبودی هایی جزیی در زمینه رفع باگ و ارتقای امنیت iOS ۱۰.۳ که قابلیت های زیادی از جمله Find My AirPods، ویجت اپلیکیشن Podcasts، انیمیشن های جدید اپلیکیشن ها، منوی تنظیمات اپل آیدی، پیش بینی آب و هوا در اپلیکیشن Maps و محاسبه فضای ذخیره سازی iCloud را در خود جای داده می شود.

احتمالاً مطلع هستید که طبق رسم هرسال، اپل در تاریخ ۵ ژوئن، میزبان توسعه دهندگان خودش در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷ خواهد بود. در این رویداد قرار است در خصوص به روز رسانی های نرم افزاری و سیستم عامل ها مختلف اپل صحبت شود و انتظار می رود که iOS ۱۱ نیز در جریان آن معرفی شود. البته اگر این اتفاق رخ دهد، امکان دانلود این نسخه تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که آیفون های جدید اپل رونمایی خواهند شد، ممکن نخواهد بود.

اما ما اکنون قصد داریم به آپدیت iOS ۱۰.۳.۲ نگاهی داشته باشیم و ببینیم چه تغییراتی در آن اعمال شده است. همان طور که در ابتدای خبر اشاره کردیم، در خصوص این نسخه اپل توضیح چندانی ارایه نکرده است، اما با توجه به نسخه های بتایی که پیش تر منتشر شدند می توانیم بگوییم که اپلیکیشن های VPN سوم شخص در این به روز رسانی عملکرد بهتری خواهند داشت. هم چنین مشکل برخی از دستوارت SiriKit که برای خودروها مورد استفاده است، حل شده است.

حجم این دانلود بسته به نوع دستگاه شما متفاوت است؛ برای آیفون SE به نظر حجمی در حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ مگابایت داشته باشد و بر روی دستگاه های بزرگتری چون آیفون ۶ اس پلاس و ۷ اس پلاس مقدار آن بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ مگابایت خواهد بود. شما می توانید این آپدیت را از طریق وارد شدن به بخش تنظیمات دستگاه و یا نرم افزار آیتونز نصب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج