۵۳۳۸۰۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کواکبیان: از روحانی حمایت می کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد دکتر حسن روحانی موضع ما مشخص است و حتما در این دوره، از او حمایت می کنیم.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد دکتر حسن روحانی موضع ما مشخص است و حتما در این دوره، از او حمایت می کنیم.

مصطفی کواکبیان عصرچهارشنبه در همایش بزرگ انتخاباتی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در حمایت از روحانی و نامزدهای لیست شهر سبز که در مجتمع الهادی برگزار شد افزود: از درگاه الهی هرکس مایوس باشد بچه مسلمانان نباید مایوس باشند. این قوم کفار باید مایوس و ناامید باشد. شما احزاب اصلاح طلب هستید.

وی ادامه داد: حزب اخوان المسلمین در مصر 85 سال مبارزه کرد و آخر هم محمد مرسی هنوز در زندان است. بنابراین چه انتظاری دارید و چرا باید گلایه گذاری کنیم. یک مقدار بغض را در گلویمان می فشاریم و بیشتر برای فعالیت انگیزه پیدا می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری تشخیص من این است که واجب تر دانستم که بروم در شهرها و روستاها برای حمایت از روحانی سخنرانی کنم.

وی به لیست شهرسبز اشاره کرد و گفت: اگر بنده در تهران بودم مطمئنا این لیستی که بسته شده این گونه نبود. اما به هر حال از روز اول قرار این بود که خود نامزدها همفکری کنند و ستاد هم هدایت کلی را داشته باشد و کار پیش برود.

کواکبیان به شرایط تهران اشاره کرد و گفت: وضع تهران حالش خرابتر از این حرف ها است.
من با کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان تهران از۱۰ شب تا ۵ صبح تهرانگردی داشتیم . ما ۲۰ هزار معتاد متجاهر در تهران داریم و مشکلات تهران زیاد است. اگر بخواهیم نام ببریم، بنابراین نیازمند برنامه ریزی های دقیق و ورود افراد متخصص در همه زمینه ها است.

نماینده مردم تهران در مجلس به املاک نجومی اشاره کرد و گفت: من طراح تحقیق و تفحص از املاک نجومی بودم ولی ابر و باد و مه و خورشید و فلک به کارآمد که نگذاشتند این کار انجام شود و آخر هم نگذاشتند که بگویم کل فیش های نجومی و حقوق های نامتعارف به 30 میلیارد تومان نمی رسد ولی برخی املاکی که تخفیف داده شده تا 40 میلیارد بوده است.

وی در ادامه گفت : ۲۰۰ اتوبوس از کجا به مصلای تهران آمده است. از اطراف تهران چگونه به مصلا آمده و مانور تبلیغی داشته است.

کواکبیان با بیان اینکه بیشتر مشکلات ما این است که حزب باور نشده ایم گفت: امیدوارم که اصلاح طلبان پیروز شوراها شوند اما اگر نشدیم خودمان باید خودمان را سرزنش کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه به تبلیغات شوراها اشاره کرد و افزود: بعضی از دوستان ما زنگ زدند که ما پول تبلیغات نداریم اما اگر احزاب ما واقعا حزب بودند و مورد حمایت کلیت نظام ، نباید بگوییم که پول تبلیغات را خودتان بدهید.

در ادامه این همایش محمدرضا چمنی گفت: ما چون عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان نبودیم با بعضی از احزاب اصلاح طلب مشورت کردیم و این جبهه را در قالب شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب تشکیل دادیم چرا که باید فعالیت حزب خود را انجام می دادیم و از رهنمودهای بزرگان اصلاحات نیز استفاده کردیم. البته تشکیل این جبهه برای انتخابات نیست و برای کارهای مشترک حزبی در زمینه های اجتماعی و سیاسی است.

وی ادامه داد: لیست شهرسبز که متشکل از همه متخصصین در همه رشته ها هستند را برای حضور در انتخابات شورای شهر آماده کردیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی دیگه خیالت راحت دیگه کواکیف هم امد یک دونه رای به رایت اضافه شد خوشبحالتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج