جاباما
۵۳۳۸۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دعوت استاندار تهران برای حضور پرشور در انتخابات

سیدحسین هاشمی استاندار تهران با صدور پیامی مردم را برای حضور گسترده، پرشور و باشکوه در پای صندوق های رای انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.

خبرگزاری ایرنا: سیدحسین هاشمی استاندار تهران با صدور پیامی مردم را برای حضور گسترده، پرشور و باشکوه در پای صندوق های رای انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.

در پیام سیدحسین هاشمی از یکایک مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه شهروندان استان تهران دعوت شده برای شرکت در جلوه گاه اقتدار میهن اسلامی یعنی انتخابات روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، حضوری به هنگام یابند و با رای ارزشمند خود، زمینه ساز تحکیم مبانی و پایه‌های نظام، انقلاب و کشور باشند.

در پیام استاندار تهران تصریح شده، حق انتخاب و آزادی در اندیشه از پایه هایی است که نظام اسلامی مان بر آن بنا شده، جمهوریت که یکی از دو بال اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می آید حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را معنا می کند و مظهر تبلور مردم سلاری در این کشور است.

به گفته هاشمی، اکنون که انتخاباتی دیگر فرا رسیده و جهانیان چشم بر صندوق های رای ما ایرانیان دوخته اند و اکنون که بدخواهان این مرز و بوم برای غروب خورشید تابنده ایران اسلامی طمع ورزیده اند واینک که دوستداران ایران عزیز در انتظار حماسه دیگری از مردم پر افتخار ایران نشسته اند بار دیگر می خروشیم و صحنه ماندگار دیگری را با توکل بر خدا و استمداد از اولیای الهی می آفرینیم .

استاندار تهران با اشاره به اینکه روز جمعه روز مشارکت همه ایرانیان در سرنوشت خویش است، تصریح کرده، اهالی شریف و گرانقدر استان تهران را به حضور گسترده و فراگیردر پای صندوق آرا فرا می خوانم هر چند می دانم مردم ایران و شهروندان تهرانی خود به رسالت تاریخ سازشان بهتر واقف هستند .

هاشمی در خاتمه پایان خود تاکید کرده که همه با هم ، روز جمعه ۲۹ ادیبهشت ۹۶ ایرانی آبادتر ، آزادتر و مقتدر تر را خواهیم ساخت.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج