جاباما
۵۳۳۸۶۲
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

جهانگیری: روحانی، مرد تصمیم های بزرگ است

معاون اول رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: روحانی قبل از پیروزی انقلاب جزو اصحاب نزدیک امام(ره) بود و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و از جمله طی ۲۴ سال به‌عنوان نماینده رهبر انقلاب در عالی‌ترین شوراهای تصمیم‌گیری کشور حضور داشته بنابراین روز انتخابات باید به این مرد میدان‌های سخت اعتماد کرد. روحانی مرد تصمیم‌های بزرگ است و از آبروی خودش برای رسیدن نظام به قله‌های سعادت و پیشرفت گذشته است.

خبرگزاری ایلنا: اسحاق جهانگیری در همایش «حامیان روحانی در ورزشگاه شهید حیدریان قم» با بیان اینکه هیچ سندی مورد تایید دولت نیست مگر آن‌که در چارچوب ارزش‌های اسلامی و دینی مردم باشد،‌ اظهارکرد: ۲۰۳۰ یک بیانیه است و دولت آن را براساس ارزش‌های اسلامی، قانون‌اساسی و اسناد بالادستی اجرا خواهد کرد شایعات درباره این بیانیه دروغ است. دولت هیچ‌گاه کاری بر خلاف باورهای مردم انجام نخواهد داد.

وی ادامه داد: خدا را سپاس که در ساعات پایانی تبلیغات ریاست‌جمهوری توفیق حضور در شهر قم پایگاه انقلاب اسلامی، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) و مرجعیت شیعه را پیدا کردم. در انتخابات ریاست‌جمهوری ملت ایران سرنوشت خود را برای ۴ سال آینده تعیین می کند. شوری که شما در قم مشاهده می‌کنید میان مردم سراسر کشور در جریان است. دولت‌یازدهم در این چهار سال تمام تلاش خود را انجام داد تا در همه زمینه‌ها نظام اسلامی را به مسیر اصلی خود بازگرداند.

جهانگیریمعاون‌اول رئیس‌جمهوری افزود: متاسفانه در گذشته افرادی با سوء‌مدیریت در سیاست خارجی و سیاست داخلی، ضربات سختی به اقتصاد کشور و سایر عرصه ها وارد کردند. ۲۹ اردیبهشت‌ماه روز سرافرازی مجدد ایران و ادامه راهی است که با هم آغاز کردیم. سال‌های گذشته ایران‌هراسی را به کمک گروه‌های تکفیری و قدرت‌های بین المللی در سطح جهان ایجاد کرده بودند اما امروز دنیا به ایران به چشم یک دوست نگاه می کند. برجام فرصت توسعه و پیشرفت ایران است که باید از آن نهایت استفاده را برد.

جهانگیری همچنین متذکر شد: رهبر انقلاب امروز فرمودند روز انتخابات روز جشن ملی ایرانیان است. ایران در شرایط کنونی همدلی، صمیمیت و انسجام ملی را ذیل پرچم رهبری تجربه می کند. جریانات سیاسی رسمی کشور از اصلاح طلب تا اعتدال گرا و اصولگرا علاقه مند به ولایت فقیه و فرزندان این نظام هستند. گروهی به هر قیمت شده می خواهند جریان اصلی انقلاب را از صحنه خارج و بنیان نظام اسلامی را ضعیف کنند. به‌طور قطع یقین دولت تدبیر و امید بهترین رابطه را در طول بعد از انقلاب با مرجعیت وروحانیت داشته است.

وی در ادامه افزود: در فرصتی مناسب خدمت مراجع عظام و علما خواهم رسید و گزارش اقدام‌های انجام شده در این مدت را خدمت‌شان ارائه خواهم کرد. اکثر هفته‌ها وزرای دولت برای ارائه گزارش به دیدار مراجع نائل می‌شدند و از رهنمودهای ایشان استفاده می‌کردند. دولت‌یازدهم به اصول اسلامی و اخلاقی و ارزش‌های دینی مردم پایبند است و اعضای این دولت از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و نیروهای انقلابی هستند. دولت در زمینه مسائل اقتصادی به دور از شعارهای فریبنده، اقدام‌های عاقلانه و عالمانه را تهیه کرده که می‌تواند مساله محرومیت و اشتغال را حل کند.

جهانگیری با بیان اینکه حل مشکل اشتغال و محرومیت با فریب‌کاری امکان‌پذیر نیست، گفت: باید سرمایه و منابع به این کشور وارد شود تا فرصت‌های شغلی پایدار برای جوانان به وجود آید. با حضور مردم پای صندوق‌های رای و رای قاطع به اسلام، ایران، اصلاح‌طلبی و اعتدال گرایی، مشکلات اقتصادی مردم نیز برطرف می شود و من با اطمینان می گویم قادر هستیم مساله فقر و محرومیت را حل کنیم. باید با گفت و گو از بداخلاقی ها و بحث های گذشته عبور کنیم و به فکر ایران و مردم باشیم.

معاون اول رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: روحانی قبل از پیروزی انقلاب جزو اصحاب نزدیک امام(ره) بود و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و از جمله طی ۲۴ سال به‌عنوان نماینده رهبر انقلاب در عالی‌ترین شوراهای تصمیم‌گیری کشور حضور داشته بنابراین روز انتخابات باید به این مرد میدان‌های سخت اعتماد کرد. روحانی مرد تصمیم‌های بزرگ است و از آبروی خودش برای رسیدن نظام به قله‌های سعادت و پیشرفت گذشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من خودم از کنار تجمعشون رد شدم انقد ماشین پلاک تهران بود که یکی ندونه فک میکنه پلاک قم و تهران یکیه,بعد به رییسی بگین اتوبوسی نفرات میارین,راستی خود روحانی چرا اصلا تبلیغات قم نیومد هااااااا؟

    • بدون نام

      شما نه اینکه از منتقدین خودتون دیو درست نکردین....خجالت داره والا

    • بدون نام

      اقای جهانگیری شوخی میکنی مگه نه

    • hamed

      یکی از همین تصمیم های بزرگش تصمیم خداحافظیه جمعه س

    • بدون نام

      راست میگن دیگه ،دیدید چقد اختلاسهای کلان شد.چقد،کارخونه ها تعطیل شدن.بیکاری زیاد شد.
      اینا همش تصمیمهای بزرگه.

    • بدون نام

      اره ،دقیقا یکی ازین تصمیمهای بزرگشون خداحافظ جمعس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج