۵۳۳۸۷۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

تاجرنیا:

رقبای روحانی، دست به دامان چهره های جنجالی شدند

تاجرنیا در خصوص استراتژی‌های اخیر ستاد رییسی و دیدار این کاندیدای اصولگرا با یک خواننده زیرزمینی گفت: فکر می‌کنم باید حضور این افراد در کنار اردوگاه اصولگرایان را نوعی پذیرش زودهنگام شکست بدانیم.

خبرگزاری ایلنا: علی تاجرنیا فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه امروز با وجود سمینار بین المللی دندان پزشکی در تهران خودم را به مشهد رساندم و در خیل عظیم طرفداران آقای روحانی حاضر شدم، گفت: برخلاف آنچه گفته می‌شود، جمعیتی حامیان روحانی با رییسی قابل مقایسه نبود.

او ادامه داد: حامیان روحانی در یک ورزشگاه در محیطی باز حضور داشتند درحالی که حامیان رییسی در چند خیابان باریک جمع شده بودند. مضاف بر اینکه خیلی‌ها روی رای مشهد جور دیگری حساب می‌کردند. از نظر آنها مشهد حیاط خلوت آنها بود. امروز مشهد تیر خلاص را به آنها زد. در این شرایط حتی رییسی نمی‌تواند به روحانی نزدیک شود.

تاجرنیا گفت: من فکر می‌کنم سخنان بسیار خوب و روشن رهبری نشان‌دهنده این بود که فضای جامعه را به نوعی برای ادامه حضور دولت مساعد می‌دانند و تصور من این است که در چند روز گذشته و حتی فردا هم رویه این ادامه خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه با انتشار سخنان روحانی و بیانیه ایشان به خیل کسانی که قصد رای دادن نداشتند اضافه خواهد شد، گفت: کسانی که روزهای آخر تصمیم به رای گرفتن می‌گیرند به روحانی رای می‌دهند. من فکر می‌کنم آرای روحانی خود ایشان را هم متعجب خواهد کرد.

تاجرنیا در خصوص استراتژی‌های اخیر ستاد رییسی و دیدار این کاندیدای اصولگرا با یک خواننده زیرزمینی گفت: من فکر می‌کنم متاسفانه تدبیر و خرد از اردوگاه اصولگرایی رخت بر بسته است. یک مثلی هست که می‌گوید کسی که در حال غرق شدن است به گیاهان علفی رودخانه هم دست می‌اندازد تا شاید آنها به او کمک کنند در حالی که این علف‌ها کمکی از دستشان ساخته نیست.

او ادامه داد: کمک‌هایی که کمپین رییسی از برخی شخصیت‌های خاص و از بعضی چهره‌های جنجالی می‌گیرد، مصداق این مساله است. فکر می‌کنم این‌ها به استقبال شکست رفتن است. کسانی که برای پیروزی به چیزهایی که باور ندارد دست می‌یازند یعنی امیدی به پیروزی ندارند؛ اگر امید در اردوگاه رقیب وجود داشت قطعا حمایت این افراد را که با طرز تفکر این‌ها در تعارض است برای آنها اهمیتی نداشت. فکر می‌کنم باید حضور این افراد در کنار اردوگاه اصولگرایان را نوعی پذیرش زودهنگام شکست بدانیم. از طرفی فکر می‌کنم اشتباهات اخیر آنها بعد از شکست نیز دامن شان را خواهد گرفت.

تاجرنیا با تاکید بر اینکه من مطمئن هستم که رییسی رییس‌جمهور نخواهد بود، گفت: ولی در تصویر خیالی از آینده‌ای با حضور رییسی فکر می‌کنم با وجود یک فرد جنگ طلبی مثل ترامپ در راس دولت آمریکا و با وجود چهره‌های به جا مانده از دولت ماجراجوی احمدی‌نژاد کنار رییسی، در صورت پیروزی او بدون شک خوشحال‌ترین افراد کسانی هستند که منطقه را غیر آرام می‌خواهند و این ظرفیت قطعا با وجود رییسی ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: حضور این‌ها خیلی راحت کشور را در دامان ماجراجویی خواهد انداخت. منطقه در شرایطی است که یک تصمیم غلط سرنوشت کشور را به جنگ پیوند می‌زند و برعکس تدبیر و نیک‌اندیشی، سایه جنگ را از سر کشور کم می‌کند .

تاجرنیا در پایان تاکید کرد: شک نکنید از پیروزی ماجراجویان در ایران بیش از همه تندرو‌های منطقه خوشحال می‌شوند چرا که زمینه برای بهانه‌جویی‌های آنها به خوبی فراهم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چهره ها نشان میدهد طرفدار های چع کسی میخواهد جنجالی کند

    • فرهاددد

      چقدر شل مغزاند این اصلاح طلبان جمعیتو دیدن ترسیدن

    • بدون نام

      نه اینکه شما نیاوردین از بازیگرای جنجالی تا پناهندهای شبکه های ماهواره ای علی بر کت الله

    • بدون نام

      شما هم شخصیت جنجالی کم ندارید .

    • علی

      عقل که نباشه جون در عذابه متاسفانه این خط فکری سریع رنگ عوض میکنند ولی مردم باهوشند وبه روحانی رای میدهند به امید خدا

    • بی نام

      آقای تاجر نیا عکس های هوایی محل تجمع مردمی هوادارن کاملا گویای این است که مساحت محل همایش هوادارن آقای رییسی دو برابر آقای روحانی ست
      خوابتون خیر باشه آقا

    • بدون نام

      چقدر زیبا واحد رقیب هراسی را پاس کردند. نمره همشون 20 است

    • قاسم زارع

      فقط روحاننننیییی

    • بدون نام

      کم حرف چاخان بزنید .بهما که مشهدیمو داریم میبینیم که دیگه نمیتونی دروغ بگی بچه جون .....خجالت

    • علی

      هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک. گند زد با این حرکتش

    • بدون نام

      شتر درخواب میبینه پنبه دانه

    • بدون نام

      خخخخخ

    • بدون نام

      یعنی مردمو چی فرض کردن؟ هرروز دارن دروغ به خوردشون میدن اینا باز طرفشونن
      مطمئنم از تعصب به روحانی حتی عکسهای میدان شهدا رو نگاه هم نکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج