جاباما
۵۳۳۸۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حریق گسترده کارگاه مبل در صالح آباد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه رویه‌کوبی مبل در صالح‌آباد خبر داد و گفت: دو نفر از ساکنان محبوس شده در میان دود و آتش نجات یافتند.

خبرگزاری تسنیم: کاظم هاشم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار با اعلام خبری آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه رویه‌کوبی مبل در صالح‌آباد تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: حدود ساعت ۲۱:۴۵ امشب وقوع حریق گسترده در یک کارگاه رویه‌کوبی مبل در صالح‌آباد غربی، شهرک رسالت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی و یک گروه نجات همراه با تانکر آب، خودروی حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که پارکینگ این ساختمان به کارگاه رویه‌کوبی مبل و انبار نگه‌داری کالا تبدیل شده بود؛ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حریق گسترده در قسمت پارکینگ (کارگاه) این ساختمان به وقوع پیوسته و در حال سرایت به سایر قسمتها است.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در اطفای حریق خاطرنشان کرد: دو نفر از ساکنان که در میان دود و آتش گرفتار شده بودند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند و به سرعت عملیات اطفای حریق صورت گرفت همچنین در حال حاضر آتش کاملاً مهار و اطفا شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه اجناس از داخل ساختمان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج