۵۳۴۰۲۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گفت‌وگو با لیدری که برای محرومیت پرسپولیس متهم است

«کل‌کل»‌ و تقابل لیدرهای پرسپولیس کار را به جایی رساند که یکی از آنها با استفاده از فضای مجازی، محرومیت سرخ‌ها از حضور تماشاگران را به گردن دیگری انداخت!

روزنامه گل: وحيد اسماعيلي كه سال‌هاست جايگاه معروف پرسپوليسي‌ها را در آزادي در اختيار دارد، براي چندمين‌بار از سوي بعضي‌ها به عنوان عامل محروميت سرخ‌ها معرفي شد. اسماعيلي كه جزو پنج ليدر قديمي و پرقدرت باشگاه پرسپوليس است، در گفت‌‌وگوي اختصاصي با «گل» صحبت‌هاي جالبي كرد كه مي‌خوانيد: «ليزر را جايگاه بيست و دو انداخت، نارنجك را هم چهارده!! از طاهري تقاضا مي‌كنم دليل محروميت پرسپوليس را بگويد.»

از محروميت هواداران پرسپوليس در بازي با لخويا خبر داريد؟

بله. حتما شما هم مي‌خواهيد بپرسيد كه چه اتفاقي افتاده!

چطور؟

از وقتي اين خبر منتشر شده و بعضي‌ها سم‌پاشي كرده‌اند، خيلي‌ها به من زنگ زده‌اند و مي‌خواهند كه از من در اين مورد بپرسند ولي با توجه به بازي لخويا و اينكه دوست ندارم حاشيه و داستان براي تيم محبوبم به‌وجود بيايد ترجيح مي‌دهم كه حرفي نزنم تا ان‌شاءا... وقتش شود!

اما بعضي‌ها اسم تو را در فضاي مجازي مطرح كرده‌اند و همه‌چيز را گردن تو انداخته‌اند.

به هر حال هر كسي يك تخصصي دارد... بعضي‌ها تخصص‌شان در فضاي مجازي و كانال‌هاي تلگرام است و مي‌توانند يك شايعه‌اي را تا اين حد منتشر كنند و به قول خودشان بتركانند... ايرادي ندارد... من هم به وقتش حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم.

تو كه كلا خوب حرف مي‌زني و صراحت لهجه داري...

گفتم كه ... به وقتش... من از اسطوره‌ام ياد گرفته‌ام كه از كسي جز خدا نترسم و حرفمم را بزنم. مثل همان روزي كه به خاطر بنگر و نورمحمدي پست گذاشتم و بعضي‌ها ناراحت شدند. اما آن بار هم چون حرف حساب زدم و نامردي نكردم. اتفاقي نيفتاد و كسي دليل قانع‌كننده‌اي براي حذف من پيدا نكرد. الان هم داستان همين است... بعضي‌ها به دنبال حذف من هستند... دوست ندارند كه من باشم. به همين دليل دنبال داستان جديدي هستند تا بتوانند مرا حذف كنند.

مگر از باشگاه هم كسي با تو تماس گرفته؟

هيچ‌كس... فقط مدير اجرايي كانون هواداران زنگ زد و با پوزخند گفت كه تو باعث محروميت پرسپوليس شدي! اين جمله آنقدر عجيب و غريب بود كه باورم نشد و فكر كردم شوخي مي‌كند. تا اين لحظه كسي از باشگاه با من تماس نگرفته و هيچ‌چيز رسمي وجود ندارد.

در بازي با الوحده، شما جايگاه سي و شش بودي؟

بله. مثل هميشه سي‌وشش بودم.

مگر شما چه كرديد كه مي‌گويند به خاطر آن پرسپوليس از حضور هواداران محروم شده؟

من از شما يك سوال مي‌پرسم... ليزرها كه از طرف جايگاه من نبود... نارنجك را هم يك جايگاه ديگر داخل زمين انداخت... چرا بايد به خاطر جايگاه سي‌وشش اين اتفاق بيفتد و پرسپوليس محروم شود؟!

اين ادعاي توست يا واقعا اين اتفاق‌ها از سوي جايگاه‌هاي ديگر افتاد؟

ليزر از جايگاه بيست و دو بود و نارنجك هم از چهاردهم. اينها را حتي مي‌توانيد از سرهنگ امنيتي داخل زمين هم بپرسيد. وقتي اين اتفاق‌ها افتاد، مدير رسانه‌اي الوحده و يك عرب ديگر به سمت اين جايگاه‌ها رفتند و سرهنگ امنيتي هم نيروهايش را به سمت همان جايگاه‌ها برد. اين درست نيست كه وقتي اشتباهي از سوي سكوهاي بعضي از آقايان اتفاق مي‌افتد، آن را گردن ما بيندازند. من در اين بازي مثل بقيه بازي‌هاي پرسپوليس و حتي تيم‌ملي از همان مشعل‌هاي دستي روشن كردم.

اين مشعل‌ها كه در اكثر استاديوم‌هاي اروپايي هم ديده مي‌شود!

دقيقا... شما حتما بازي‌هاي اروپايي و ليگ‌هاي معتبر دنيا را ديده‌ايد در اكثر استاديوم‌ها اين نوع وسيله وجود دارد و قطعا اگر مشكل داشته باشد فيفا و يوفا با آن برخورد مي‌كنند. اصلا حالا كه اينجوري شد من يك درخواست از باشگاه دارم!

چه درخواستي؟

از جناب طاهري عزيز و مسوولان باشگاه تقاضا مي‌كنم كه نامه محروميت هواداران پرسپوليس و دليل آن را اعلام كنند. بيايند و بگويند كه چرا اي.اف.‌سي هواداران پرسپوليس را محروم كرده تا مشخص شود دليل اين محروميت ليزر و نارنجك بوده يا چيز ديگر! اينطوري هواداران پرسپوليس هم ياد مي‌گيرند كه چه چيزهايي باعث محروميت مي‌شود.

فكر مي‌كني كه چرا اين اتفاق‌ها براي تو مي‌افتد؟

به هر حال من جزو پنج ليدر قديمي پرسپوليس هستم و مردم هم در ورزشگاه نسبت به من لطف دارند. جدا از اين بازيكنان پرسپوليس هم ارتباط خوبي با من دارند و خدا را شكر كه من برخلاف بعضي‌ها از حقوق و مزاياي باشگاه استفاده نمي‌كنم. حتي بعضي وقت‌ها با هزينه شخصي همراه پرسپوليس به شهرستان‌ها مي‌روم و از تيم حمايت مي‌كنم. فكر مي‌كنم يكسري مسايل اينچنيني باعث مي‌شود تا بعضي‌ها از من خوش‌شان نيايد. براي من اين چيزها خيلي مهم نيست و خدا را شكر مي‌كنم كه هميشه ارتباط خوبي با باشگاه داشته‌ام و تا جايي كه توانسته‌ام از پرسپوليس حمايت كرده‌ام. آنهايي كه چشم ديدن مرا ندارند و دوست ندارند كه من توي چشم باشم، هميشه دنبال راهي هستند كه به من ضربه بزنند تا منافع‌شان به خطر نيفتد.

يك اتفاق جالب ديگر در جايگاه سي‌وشش اين است كه شما هميشه علي كريمي را تشويق مي‌كنيد.

ايرادي دارد؟! پيشكسوت پرسپوليس و اسطوره فوتبال كشورمان را تشويق كنيم؟!

ايرادي كه ندارد... من خودم طرفدار علي كريمي هستم.

يكسري از هواداران پرسپوليس آنجا را به محفل عاشقان جادوگر تبديل كرده‌اند. قطعا من به تنهايي كريمي را تشويق نمي‌كنم و مردم او را دوست دارند. اين را كه ديگر كسي نمي‌تواند تكذيب كند؟! ما خيلي‌ها ديگر را هم تشويق كرده‌ايم. بازيكنان كه از تيم رفته‌اند يا حتي اخراج شده‌اند. آنها هم براي پرسپوليس زحمت كشيده‌اند و توي مرام هواداران پرسپوليس نيست كه بي‌معرفتي كنند. البته فرق تشويق علي كريمي از طرف ما با بقيه چيزها اين است كه بعضي‌ها دوست دارند به ما گير بدهند! چرا وقتي افراد ديگر و پيشكسوت‌هاي ديگر تشويق مي‌شوند اين صحبت‌ها نمي‌شود؟! ما نه‌تنها حرفي نزديم، بلكه تشويق كرديم و احترام گذاشتيم. اصلا گلر علي دايي كه روي نيمكت حريف ما بود، در استاديوم تشويق نشد؟ او هم براي ما قابل احترام است و هيچ مشكلي وجود ندارد.

يعني اينطور نبوده كه شما كريمي را تشويق كنيد و يك سكوي ديگر دايي را؟!

گفتم كه... دايي سرمربي حريف ما بود و تشويق شد. در مورد كريمي هم خودتان قضاوت كنيد... او هر جاي ايران برود عزيز و محبوب است.

صحبت خاصي نداري؟

چرا... مطمئنم كه دكتر طاهري و مسوولان باشگاه به دنبال حل كردن اين مشكل هستند. تا جايي كه من تحقيق كردم، اين قضيه قابل حل است. اميدوارم كه اين مشكل حل شود تا بعضي‌ها به خاطر مسايل و منافع شخصي پرسپوليس را وارد حاشيه نكنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیوووونه ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج