۵۳۴۰۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مجموعه‌ی سریالی Witcher ساخته می‌شود

شرکت نت‌فلیمس خبر از ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی بر اساس مجموعه رمان‌های «ویچر» (The Witcher) داده است. رمان‌های ویچر نوشته‌ی «آندری ساپکوسکی» (Andrzej Sapkowski) هستند، با این حال، به جای این کتاب‌ها، مجموعه‌ی ویچر بیشتر با بازی‌های‌اش شناخته می‌شود.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت نت‌فلیمس خبر از ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی بر اساس مجموعه رمان‌های «ویچر» (The Witcher) داده است. رمان‌های ویچر نوشته‌ی «آندری ساپکوسکی» (Andrzej Sapkowski) هستند، با این حال، به جای این کتاب‌ها، مجموعه‌ی ویچر بیشتر با بازی‌های‌اش شناخته می‌شود.


مجموعه‌ی سریالی Witcher ساخته می‌شود

سریالی که قرار است نت‌فلیکس بسازد، بر اساس کتاب‌ها و داستان‌های کوتاه هشت قسمتی ویچر ساخته خواهند شد؛ منابعی که استودیوی بازی‌سازی CD Projekt RED برای ساخت بازی‌های خود از آن استفاده کرده است.

«اریک بارمک»، معاون بخش مجموعه‌های سریالی نت‌فلیکس، درباره‌ی این خبر گفته است: "آندری ساپکوسکی دنیایی بسیار غنی و خاطره‌انگیز خلق کرده است؛ دنیایی که در عین جادویی بودن، برای همه‌ی ما آشنا به نظر می‌رسد."

خالق مجموعه‌ی ویچر هم از این اتفاق بسیار خوشحال است. ساپکوسکی گفته است: "از اینکه نت‌فلیکس می‌خواهد اقتباسی از قصه‌های من بسازد، بسیار هیجان‌زده هستم؛ اقتباسی که به منبع و موضوعاتی که من در سی سال خلق کرده‌ام، وفادار خواهد بود."

ساپکوسکی ادامه داده: "از کاری که قرار است با هم انجام دهیم، خوشحال هستم. و هم‌چنین تیمی که قرار است به این شخصیت‌ها جان دهد."

استودیوی Platige Image قرار است سریال ویچر را برای نت‌فلیکس بسازد. این استودیوی فیلم‌سازی، پیش از این تبلیغ‌های تلویزیونی بازی ویچر و تیزرها و انیمیشن‌های افتتاحیه‌ی این بازی‌ها را ساخته بود. ساخت تیزر بازی Cyberpunk 2077 هم توسط استودیوی Platige Image صورت گرفته بود.

قرار است آندری ساپکوسکی به عنوان مشاور در مراحل ساخت سریال حضور داشته باشد. استودیوی بازی‌سازی CD Projekt RED ظاهرا هیچ نقشی در ساخت این سریال ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج