۵۳۴۱۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشخصات سامسونگ گلکسی J۵ ۲۰۱۷ لو رفت

شایعات مختلفی از عرضه سه مدل جدید سامسونگ گلکسی J با نام‌های J۳، J۵ و J۷ در سال جاری خبر می‌دهند. گلکسی J به عنوان عضو میان‌رده خانواده گوشی‌های سامسونگ شناخته می‌شود.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: شایعات مختلفی از عرضه سه مدل جدید سامسونگ گلکسی J با نام‌های J3، J5 و J7 در سال جاری خبر می‌دهند. گلکسی J به عنوان عضو میان‌رده خانواده گوشی‌های سامسونگ شناخته می‌شود.
مشخصات سامسونگ گلکسی J5 2017 لو رفت

به تازگی مشخصاتی از مدل گلکسی J5 2017 لو رفته و طبق اطلاعات به دست‌ آمده، رندرهایی از این گوشی در رسانه‌ها منتشر شده است. سامسونگ گلکسی J5 جدید، بدنه‌ای فلزی با ظاهری شیک و به‌روزی دارد. گفته می‌شود که این تلفن همراه هوشمند به تراشه Exynos 7870 مجهز شده و یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، محصول جدید گلکسی J5 از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌ می‌برد و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی J5 یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن HD دارد. دوربین پشتی و جلویی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است. سامسونگ در این گوشی از سنسور اثر انگشت استفاده کرده است. سامسونگ گلکسی J5 از LTED، Wi-Fi و بلوتوث بهره می‌برد و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه ۷ نوقا است. گفته می‌شود این گوشی احتمالا در ماه ژوئن امسال معرفی و با قیمت ۲۷۹ یورو به بازار عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج