۵۳۴۲۸۷
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

ترقی: رأی مردم، ضامن امنیت کشور است

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رای مردم ضامن دوام و بقای نظام است و نقش بازدارنده‌ای در توطئه‌های دشمن و حفظ و ثبات امنیت کشور دارد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رای مردم ضامن دوام و بقای نظام است و نقش بازدارنده‌ای در توطئه‌های دشمن و حفظ و ثبات امنیت کشور دارد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگویی با بیان این‌که «مشارکت مردم در انتخابات در واقع از حقوقی است که قانون اساسی برای آحاد جامعه به منظور اعمال حق حاکمیت‌شان و همچنین مشارکت در اداره سیاسی کشور قائل شده است»، اظهار داشت: استفاده از این حق برای هر ایرانی یک وظیفه‌ ملی است و علاوه بر وظیفه ملی پایبندی به مبانی دینی و انقلابی تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر آحاد جامعه می‌خواهند در سرنوشت کشورشان دخیل و شریک باشند و همچنین رای آن‌ها در سرنوشت یک کشور تاثیر بگذارد، باید در انتخابات حضوری جدی داشته باشند و این را بدانند که رای آن‌ها ضامن دوام و بقای نظام است و نقش بازدارنده‌ای در توطئه‌های دشمن و حفظ و ثبات امنیت کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که ایران را دوست دارند، باید از نظام‌شان در برابر دشمنان پشتیبانی کنند و کسانی که به دنبال امنیت، ثبات و آرامش در کشور هستند باید در انتخابات شرکت کنند و با رای خودشان به این ثبات، آرامش و امنیت کمک کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان این‌که «مهم‌ترین نتیجه شرکت در انتخابات اولا بلوغ سیاسی جامعه ایران در بین ملت‌های منطقه است»، اظهار داشت: ملت ایران یکپارچه در سرنوشت خودشان دخیل هستند و کسی مانع دخالت آن‌ها در جامعه نیست، این به لحاظ جایگاه انسانی و ملی برای بسیاری از کشورها و ملت‌های جهان که از چنین حقی محروم هستند، یک ارزش و نشان دهنده رشد و بلوغ سیاسی جامعه است.

وی افزود: هر کسی بر اساس رای مردم انتخاب می‌شود و از پشتوانه مردمی برخوردار است و می‌تواند تامین کننده خواسته‌ها و نیازهای مردم و پیگیر مطالبات آن‌ها باشد و نتیجه‌ای که از انتخابات حاصل می‌شود نشان دهنده آن است که دولت و مسئول دولتی که انتخاب شده در واقع مسئول مردم بر اساس خواست و اراده مردم است و دموکراسی و مردم سالاری را در کشور تثبیت و تحکیم می‌کند و مردم هم در آن‌چه که در اثر فعالیت منتخب‌شان رخ داده دخیل هستند.

وی با اشاره به این‌که «دشمنانی در بیرون سعی می‌کنند سرمایه اجتماعی دولت را تضعیف کنند ولی به وسیله انتخابات، سرمایه اجتماعی دولت تقویت می‌شود» گفت: نظام اسلامی، الگوی مردم سالاری دینی برای ملت‌های منطقه به خصوص ملت‌های اسلامی و حتی جهان غرب است و باید بین رقابت‌های انتخاباتی با آمریکا و غربی‌ها کاملا تفاوت و تمایز وجود داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج