۵۳۴۵۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سایه سنگین تدابیر امنیتی بر «کن»

در هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن که در جنوب فرانسه در حال برپایی است، تدابیر امنیتی شدیدی در نظر گرفته شده است و این تدابیر در نقاط منتهی به کاخ جشنواره کاملا مشهود است.

ایسنا: در هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن که در جنوب فرانسه در حال برپایی است، تدابیر امنیتی شدیدی در نظر گرفته شده است و این تدابیر در نقاط منتهی به کاخ جشنواره کاملا مشهود است.

سایه سنگین تدابیر امنیتی بر «کن»
درب‌های ورودی به کاخ جشنواره، کاملا کنترل می‌شود و این کنترل و بازرسی بدنی مخاطبان، باعث شده است، صف‌های طولانی برای ورود به کاخ جشنواره تشکیل شود و در سطح شهر نیز حضور گسترده پلیس کاملا مشهود است.

تهدید به بمب‌گذاری باعث تغییراتی در جانمایی مکان‌های هرساله و برخی برنامه‌های این رویداد سینمایی شده است، ایستگاه پایانی اتوبوس‌هایی که مسافران جشنواره را از شهر نیس به کن منتقل می‌کنند از میدان شهرداری واقع در جنب کاخ جشنواره به فاصله‌ای دورتر در کنار ایستگاه قطار منتقل شده و محل نگهداری وسایل مهمانان جشنواره نیز تغییر کرده و وسائل قبل از تحویل توسط سگ‌های پلیس بازرسی می‌شوند.
سایه سنگین تدابیر امنیتی بر «کن»

بنابر اعلام امیر اسفندیاری مدیر چتر سینمای ایران این تدابیر امنیتی باعث شده بعد از گذشت دو روز از آغاز بازار جشنواره، با توجه به ممنوعیت ورود کامیون به محل برپایی بازار، هنوز بسیاری از شرکت کنندگان موفق به انتقال کامل وسایل خود نشده‌اند.

تیرماه سال گذشته شهر نیس در ۳۰ کیلومتری کن مورد حمله تروریستی قرار گرفت و کامیونی مردم را که برای تماشای آتش بازی به یکی از خیابانهای شهر آمده بودند زیر گرفت و ۸۴ نفر در این حمله کشته شدند.
سایه سنگین تدابیر امنیتی بر «کن»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج