۵۳۵۳۱۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آیت‌الله علوی گرگانی:

رفتارهای برخی تجمع‌های تبلیغاتی هنجارشکنانه بود

مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه در این ایام شاهد برخی حرکات و رفتارهای هنجارشکنانه در تجمع‌های تبلیغاتی بودیم که بسیار زننده و دل‌آزار بود که امیدواریم دیگر شاهد این نوع رفتارها نباشیم.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت :مسئولیت خطیری است که بر گردن شما نهاده شده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین (ع) افزود : در روزگار شما روزهایی است که نفحات و نسیم‌های الهی در آن می‌وزد که خود را باید در معرض این نفخات قرار داد تا متنعم شد که امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از همین فرصت‌های الهی است.

وی بابیان ضرورت عمل به امربه‌معروف و نهی از گفت:جایگاه امربه‌معروف و نهی از منکر در نزد اسلام جایگاهی بس رفیع است و اصلاح و پیشرفت اسلام در سایه آن ممکن است .

وی دامنه گسترده امربه‌معروف و نهی از منکر را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد:دامنه این فریضه تمام احکام و مسائل شرعی را در برگرفته است و به‌تمامی مسائل نظر دارد که ناشی از اهمیت فراوان این امر مقدس است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به تفاوت‌های عمده شهر مقدس قم با سایر شهرها تأکید کرد:مهاجرنشینی یکی از ویژگی‌های عمده شهر قم است که از شهرها و کشورهای مختلف جهان در این شهر سکونت دارند که این قضیه به خاطر التقاط فرهنگی و قومیتی به‌نوبه خود انضباط و یکپارچگی شهری را دچار مشکل می‌کند.

وی الگو و اسوه بودن را دومین ویژگی شهر قم دانست و تصریح کرد: قم شهری است که چشم امید متدینان و مؤمنان به‌سوی این شهر است و تحرکات آن بر سایر شهرها تأثیر می‌گذارد.

مرجع تقلید شیعیان برخی تحرکات و رفتارهای تبلیغاتی را در شهر قم موردانتقاد قرارداد و خاطرنشان کرد:متأسفانه در این ایام شاهد برخی حرکات و رفتارهای هنجار شکنانه در تجمع‌های تبلیغاتی بودیم که بسیار زننده و دل‌آزار بود که امیدواریم دیگر شاهد این نوع رفتارها نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منکه نظرمو گفتم.چرا نزاشتینش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج