۵۳۵۳۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تیم کوک تست یک اپل واچ جدید را آغاز کرده است

اخیراً مدیرعامل اپل، تیم کوک، در حالی دیده شده که یک مدل آزمایشی کاملا جدید از اپل واچ را به دست داشته است. این مدل سطح قند خون را کنترل می کند و بدین ترتیب و به گفته CNBC، شاید تحولی عظیم در زندگی افراد دیابتی ایجاد کند.

وب سایت تک شات: اخیراً مدیرعامل اپل، تیم کوک، در حالی دیده شده که یک مدل آزمایشی کاملا جدید از اپل واچ را به دست داشته است. این مدل سطح قند خون را کنترل می کند و بدین ترتیب و به گفته CNBC، شاید تحولی عظیم در زندگی افراد دیابتی ایجاد کند.
تیم کوک تست یک اپل واچ جدید را آغاز کرده است

هنوز مشخص نیست که این مانیتور قند خون چه ظاهری خواهد داشت، اما به نظر می رسد که اپل در حال آزمایش پایشگر گلوکزی است که می تواند سطح قند خون را به روشی غیرتهاجمی و مداوم اندازه گیری کند. بر اساس اخبار، اپل تیم کاملی را در Palo Alto کنار هم جمع آورده که بر روی این پایشگر مشغول کار هستند. پایشگرهای فعلی قند خون برای اندازه گیری قند خون از سنسورهای کوچکی برخوردارند که برای عملکرد باید در پوست کاربر نفوذ کنند.

اپل از اظهارنظر رسمی در این خصوص خودداری کرده، اما شنیده شده که تیم کوک شخصا در ماه فوریه در دانشگاه گلاسکو در مورد این دستگاه صحبت کرده و در مصاحبه ها اعلام کرده که اپل در مورد خدمات سلامتی خود بسیار هیجان زده است.

تیم کوک گفته است: «چند هفته است به طور مداوم این پایشگر قند خون را به دست داشته ام و پیش از این سفر آن را از دستم درآوردم. شاید از نظر روحی کنترل مداوم قند خون در طول روز کمی نگران کننده باشد. امید زیادی وجود دارد که اگر شخصی مرتبا مواد غذایی مصرفی خود را تحت نظر داشته باشد، بتواند تاثیر هر یک از آنها را فورا ارزیابی کند و پیش از آنکه به بیماری دیابت مبتلا شود، وضعیت را تحت کنترل خود درآورد. »

کوک همچنین گفته است که این دستگاه به او امکان داده واکنش قند خون خود را نسبت به مواد غذایی که مصرف کرده کنترل کند و بدین ترتیب تغییرات مستقیمی در رژیم غذایی خود ایجاد کرده تا به سطوح ثابت تری از قند خون برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج