۵۳۵۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رابسون: دوشنبه‌شب گودبای پارتی می‌گیریم

رابسون جان‌واریو مدافع برزیلی تیم استقلال از شرایط خوب این تیم در تمرینات روزهای اخیر حرف زد و گفت که کار دشواری مقابل مهاجمان و هافبک‌های العین خواهند داشت.

خبرورزشی: رابسون جان‌واریو مدافع برزیلی تیم استقلال از شرایط خوب این تیم در تمرینات روزهای اخیر حرف زد و گفت که کار دشواری مقابل مهاجمان و هافبک‌های العین خواهند داشت. او درباره آخرین بازی خانگی استقلال در این فصل فوتبالی گفت که دلش برای هواداران تیمش تنگ خواهد شد.

در استقلال میمانی؟

مدیر برنامه‌هایم ارتباطات خوبی بین دو باشگاه باهیا (تیمی که رابسون هنوز با آن باشگاه برزیلی قرارداد دارد) و استقلال برقرار کرده و به احتمال خیلی زیاد در استقلال و کنار هواداران خون‌گرم این تیم می‌مانم.

خودت تا چه اندازه تمایل داری در این تیم بازی کنی؟

خیلی برایم مهم است در تیمی باشم که فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و استقلال هم سال بعد سهمیه این مسابقات را کسب کرده است. از طرفی استقلال یکی از دو تیم پرطرفدار ایران است و هر هفته که بازی میکنم، بازیهایم با استقبال پرشمار تعداد زیادی از هواداران تیم مواجه میشود و از این نظر خوشحالم و فکر میکنم نه تنها من بلکه هر فوتبالیستی دوست دارد در چنین جوی بازی کند.

فارسی‌ات هم بهتر از قبل شده؟

طبیعی است. من باید فارسی یاد بگیرم. از پادو هم کمک گرفته‌ام و خیلی از کلمات را به من آموخته. فکر می‌کنم یک فصل دیگر هم ایران بمانم، حسابی از این هم بهتر خواهد شد.

برای بازی با العین آماده‌ای؟

بعد از چند هفته بازی‌های پشت هم که حسابی خسته‌مان کرده بود، این مدت که کمی بین دو بازیمان فاصله افتاد، استراحت بیشتری کردیم و فکر می‌کنم نه تنها من بلکه همه اعضای تیم از نظر بدنی وضعیت مطلوب‌تری دارند. تمرینات خوبی را هم در این روزها انجام داده‌ایم و می‌دانیم با تیم خوبی بازی داریم. العین از تیم‌های قدرتمند امارات است که در آسیا هم بهتر کار می‌کند.

اما آن‌ها در لیگ‌شان بد نتیجه گرفته‌اند!

مهم نیست ولی دیدیم که در گروه‌شان صدرنشین شدند و من هم شنیده‌ام که بازیکنان حرفه‌ای دارد.

کدام‌یک از آن‌ها را می‌شناسی؟

کایو هافبک برزیلیشان ۱۲ گل در لیگ امسال زده و بازیکن خیلی خطرناکی است. علاوه بر او، عبدالرحمن یکی دیگر از هافبک‌هایشان هم از خوب‌های العین به حساب می‌آید که او را هم تا حدی می‌شناسم. یک هافبک ساحل عاجی دوملیتی هم دارند که او هم ۸ گله است.

پس خط هافبک خوبی دارند؟

دقیقاً! فکر می‌کنم علاوه بر ما در خط دفاع هافبک‌هایمان هم شب دشواری پیش‌رو دارند.

این بازی در تهران است. فکر می‌کنی هواداران‌‌تان به استادیوم بیایند؟

حتماً می‌آیند. آن‌ها در بازی‌های قبلی آسیایی‌مان هم خیلی خوب از ما حمایت کردند. شب بازی با السد را یادم نمی‌رود.

حرفی با آن‌ها نداری؟

طبیعی است که می‌توانم بگویم این بازی آخر خانگی ماست و تا فصل بعد دیگر آن‌ها را نمی‌بینیم. به این دلیل دلم برایشان تنگ می‌شود و دوست دارم همه به استادیوم بیایند تا هم از استقلال حمایت کنند و هم خداحافظی خوبی با پیروزیمان با آن‌ها داشته باشیم. رسم است که در چنین شب‌هایی مهمانی خداحافظی می‌گیرند و ما هم دوست داریم با هواداران‌مان هم جشن پیروزی بگیریم، هم گودبای‌پارتی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج