۵۳۵۴۶۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تبریک حزب مردم سالاری به مردم و روحانی

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای، خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت را به رهبری، ملت سرافراز ایران و حسن روحانی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که رئیس‌جمهور منتخب در راستای تحقق شعارهای خویش هرگز مطالبات واقعی مردم را فراموش نکند.

خبرگزاری ایسنا: حزب مردم سالاری با صدور اطلاعیه‌ای، خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت را به رهبری، ملت سرافراز ایران و حسن روحانی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که رئیس‌جمهور منتخب در راستای تحقق شعارهای خویش هرگز مطالبات واقعی مردم را فراموش نکند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ملت سرافراز ایران

درود و سپاس بیکران الهی به یکایک شما غیورمردان و شیرزنان و جوانان پرشور و همه رای‌اولی‌ها که با حضور چشمگیر خویش پای صندوق‌های رای علاوه بر خلق حماسه جدید، نظام سربلند و مقتدر جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های رنگارنگ دشمنان ایران و اسلام دوباره مصونیت بخشیدید و زمینه پیروزی مجدد شیخ برجسته دیپلمات و پرچمدار دولت تدبیر و امید یعنی دکتر حسن روحانی را فراهم ساختید. حزب مردم‌سالاری که در طول مبارزات انتخاباتی در این سه هفته اخیر در تمامی استان‌ها با تمام وجود در جهت تشویق مردم به مشارکت گسترده و همکاری همه‌جانبه با ستاد انتخاباتی رئیس دولت تدبیر و امید فعالیت کرده است ضمن تبریک به شما مردم عزیز و دکتر حسن روحانی و تشکر از تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، انتظامی و کلیه دست‌اندرکاران انتخاباتی بویژه مقام معظم رهبری در اینجا بر سه نکته مهم تاکید می‌ورزد:

۱-‌ امیدواریم قانون انتخابات ریاست جمهوری که متاسفانه دچار اشکالات زیادی بوده و به دلیل عدم تبیین دقیق شاخص‌ها و معیارهای رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبر بودن داوطلبان منجر به ثبت‌نام ۱۶۳۶ نفر از داوطلبان گردید و قطعا نوعی اهانت به نظام جمهوری اسلامی ایران بود هرچه زودتر از سوی نهادهای ذی‌ربط بویژه مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان اصلاح گشته و این نقیصه از قانون انتخابات ریاست جمهوری رفع شود.

۲- امید است شاهد بداخلاقی‌های این دوره انتخابات(که متاسفانه از زیر سوال بردن انصاف و مروت و نادیده‌گرفتن دستاوردهای نظام گرفته تا سیاه‌نمایی و تهمت و افترا و دروغ و... و عبور از مرز بی‌طرفی از سوی صدا و سیما و برخی نهادهای حکومت و... را دربرمی‌گرفت) در دوره‌های بعدی نباشیم و همه کینه‌ها و عداوت‌ها و نامهربانی‌ها و رقابت‌ها را به منظور پیشرفت ایران عزیز به رقابت و همکاری صمیمانه مبدل نماییم.

۳- بدون شک رئیس‌جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی هرگز مطالبات واقعی مردم را فراموش نمی‌کند مطالباتی همچون مبارزه با فساد و رفع تنگناهای معیشتی و بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و تداوم سیاست عقلانی در عرصه روابط بین‌الملل و رفع تحریم‌های غیرهسته‌ای و تحولات سیاسی داخلی بویژه تقویت تحزب و قانونمندسازی اجرای منشور شهروندی و ده‌ها موضوعات اجتماعی و فرهنگی و... هیچگاه نباید بی‌پاسخ بماند و همواره مدنظر دولتمردان دولت دوازدهم باشد. امیدواریم بزودی مطالبات تفصیلی اصلاحات از دولت اعتدال را در قالب همایشی گوشزد نماییم. انشاءالله...

زنده‌باد اعتدال

زنده‌باد اصلاحات

خجسته‌باد این پیروزی

کمیته اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ما تبریک نمیخواهیم فقط عزت و شرف ایرانی رو بین کشورهای بی حیثیت به حراج نزار

    • بدون نام

      از آقای روحانی خواهش میکنم باتوجه به تجربه بسیار دیپلماتیک که داره رابطه مون با جیبوتی از سر بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج