۵۳۵۵۳۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پسرِ آیت الله: آرزوی دیرین پدرم محقق شد

فرزند آیت‌الله هاشمی در پایان با بیان اینکه پدرش همیشه از خوشحالی مردم، خوشحال می‌شد اظهار امیدواری کرد: انشاالله زندگی پر رونق و رفاه مردم که آرزوی دیرین پدرم بود، در دولت دوم روحانی محقق شود.

پایگاه خبری انتخاب: فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) ضمن تبریک پیروزی مجدد دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با حضور حماسی و آگاهانه خود نشان دادند که می‌توانند هر راهی را که بخواهند باز کنند.

یاسر هاشمی با بیان اینکه آنچه امروز اتفاق می‌افتد نتیجه نهادینه شدن تفکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان اقشار مختلف مردم است، افزود: از نگاه آیت‌الله هاشمی(ره)، ریاکاری مهم‌ترین آسیب نظام اسلامی است که اگر درمان نشود هیچ پیشرفت قابل توجهی از اخلاق تا اقتصاد حاصل نخواهد شد و از همین رو پیشنهاد می‌کنم دولت دوم روحانی با قوی‌ترین شکل ممکن به جنگ ریاکاری برود.

او همچنین با تاکید بر حفظ و گسترش گفتمان آیت‌الله هاشمی (ره) به عنوان «کلید اعتدال» در جامعه، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دوباره در سال‌های آینده دچار عوارض افراطی‌گری و تکرار اشتباهات گذشته نشویم باید ترویج تفکر آیت‌الله هاشمی را به عنوان یک راهبرد اصلی در دستور کار قرار دهیم و زمینه دستیابی مردم ایران و کشورهای منطقه را به اندیشه‌های ناب اعتدال اسلامی فراهم کنیم.

فرزند آیت‌الله هاشمی در پایان با بیان اینکه پدرش همیشه از خوشحالی مردم، خوشحال می‌شد اظهار امیدواری کرد: انشاالله زندگی پر رونق و رفاه مردم که آرزوی دیرین پدرم بود در دولت دوم روحانی محقق شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا دیگه امثال این آقازاده برای ملت شهید داده ی گرسنگی کشیده فتوا هم می دهد. به این میگن آزادی بیان!!!

    • بدون نام

      .اگه دغدغه مردم رو داشتن،چرا تا وقتی که در رأس کار بود،تا میتونست با شمشیر دولبه پدر مردم رو در آ ورد.اون از وضع کارگران.واون ازوضعیت معیشت کارگران.و اون از شرایط استخدام کارگران.وهزارنکته دیگر.بعداز اینکه کار دستش نبود و منزوی شد تازه به فکر مردم افتاد.وراهی که برای رانت های شماها باز گذاشت و.......پس بیخودی ادای مظلوم هارو در نیارید.اصلاحات فقط خاتمی،نه بابای میلیاردر جنابعالی.

    • بدون نام

      محسن رضایی کجایی‌؟!؟ ساکتی؟!؟ این اخرا پر از پیام بود.

    • علی

      آب که سر بالا بره ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج